#176 Skrevet Januar 6, 2005 *Hvis* det har seg slik at det er åpent for alle og det er normalt "live volum" fra det bandet, foreslår jeg at vi heller booker et konferanserom, peisestua eller noe og tar med stereo + projektor. Er vel en betydelig del av deltagerne på dette treffet som er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Januar 6, 2005 Men jeg vil heller ikke bli "påtvunget" å høre....hvis du skjønner Jeg skjønner hva du mener. Hvis det er slik jeg tror det blir, så vil sannsynligvis bandet spille i kinosalen på velferdsbygget, og det er nok flere steder en kan oppholde seg på området enn der. Jeg var selvfølgelig ikke inne i befalsmessa når jeg tjenestegjorde på Haslemoen for litt over 10 år siden, men sannsynligheten for at det er et oppholdsrom eller peisestue der er nok stor. Jeg tror ikke noen av oss blir påtvunget å høre på dansebandet. Da lar jeg heller pilsen stå og kjører kveldsrally på de mange småveiene i området, så kan jeg høre den musikken jeg selv vil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Januar 6, 2005 Det er oppholdsrom/peisestue i bygget rommene våre er i: Det var vel noen i klubben som var aktive der på hovedtreffet i fjor også hvis jeg husker riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Januar 6, 2005 Det er oppholdsrom/peisestue i bygget rommene våre er i: Det var vel noen i klubben som var aktive der på hovedtreffet i fjor også hvis jeg husker riktig. Fine greier det ja! Selv om nok de fleste kommer for det som skjer på dagtid, gjør det ikke noe med litt sosialt på kvelden også! Ser for meg vacn-medlemmer i dem stola der, i ivrig diskusjon om hva som har skjedd og skal skje, og bilene osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Januar 6, 2005 Kan noen stå fram og si at de vil danse på treffet!!! Jepp, om noen kan å danse dame, så danser jeg glatt mann. Kom mastersylinder til bobla idag, skal se når jeg får hentet og byttet den. Så skal det sveises en liten bit på den på søndag og utover når sveisemannen har tid. Håper jeg rekker dette, men det ser stygt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Januar 6, 2005 Rekker du dette, Knutis, så må jeg få prøvekjøre Rulle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Januar 6, 2005 Ikke klar for danseband jeg heller(langt ifra) men jeg stiller da fordi vel!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Januar 7, 2005 Rekker du dette, Knutis, så må jeg få prøvekjøre Rulle! Selvfølgelig, vi ruler jo banen med denna. Hvis jeg tør å ta gullet på banen da. I værste fall får du kjørt deg en tur i nabolaget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Januar 7, 2005 Da venter vi med å "avsette" (kjefte) styret før vi finner ut om det er noe de har bestillt eller om det er Haslemoen selv som står for dette. Er det Haslemoen som gjør det - er det ingen grunn til å kritisere styret på dette området hvertfall kjeftestyret? Da slipper dere å gjøre mytteri og kaste styret . Har snakket med folka på Haslemoen. Bandet er noe Haslemoen arrangerer uavhengig av oss og er et tilbud som vi kan benytte hvis vi ønsker det. Klubben har ikke bestilt eller betaler noe for det, men det er inngangspenger for å komme inn for de som er interessert (men de kan muligens ordne eget opplegg for oss). Det blir mulighet for å kjøpe middag på fredags kveld (med alle rettigheter, priser på drikke kommer senere). På lørdag og søndag er det frokost på morgenen (inkludert i romprisen), og mulighet for å kjøpe lunsj fra 11/12.00-18.00 (de har åpent da uansett uavhengig av oss. På lørdags kveld vil det bli middag i kantina samme sted/bygg som bandet skal spille senere. Hva folk vil gjøre kl 21 er opp til hver enkelt, fortsette i kantinebygget hvor det er band og drikkevaresalg eller fortsette på egenhånd i kjellerstua der vi overnatter. Når jeg får endelige klokkeslett/detaljer så vil jeg lage et nytt innlegg om dette her og på hovedweb. Der ca 70 pers som har bestilt overnatting hittil, og de har fortsatt noen rom ledig. Tror dette kan bli bra sosialt! EDIT: Endelige detaljer blir ikke lagt ut før på mandag etter styremøtet. Det meste av detaljer bør være klart da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Januar 7, 2005 Ja men det var bra styret ikke hadde noe med det her å gjøre. Fortsett sånn. Da foreslår jeg at vi f.eks lager eget opplegg med dj og projektor med bilfilmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Januar 7, 2005 Der ca 70 pers som har bestilt overnatting hittil, og de har fortsatt noen rom ledig. Tror dette kan bli bra sosialt! Skulle bestille rom nå. Alle rom m/dusj er booket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Januar 7, 2005 Skulle bestille rom nå. Alle rom m/dusj er booket Mulig dette er nytt for deg men... Paragraf 4, seksjon 2: "man dusjer ikke på guttetur" hadde de vanlige rom uten dusj igjen nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Januar 7, 2005 forskjellen er om det er dusj på gangen eller på eget rom. "TV følger dusj" slik jeg forstod det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Januar 7, 2005 Dette er svaret jeg fikk på mail for noen dager siden; Vi har ledige rom uten dusj/toalett - med håndvask på rommet. mvh Arne Idar Nå løper jeg nok en tur bort på skolen for å se om stipendet har kommet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Januar 7, 2005 Oppfordrer alle som har, til å ta med seg Walkie Talkiene sine til Haslemoen. Foreslår at vi benytter kanal 7 som vanlig. De som ikke har, kan kjøpe slike på Elkjøp eller lignende..... (De på bilde fåes hos Clas Ohlson, men bildet er KUN ment som illustrasjon, altså IKKE reklame for nevnte butikk ) ROGER? OVER OG UT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Januar 7, 2005 Jepp. Kanal 7 er offisell VACN kanal. Det gjelder også for kjøreturen oppover dit for de som skal kjøre sammen flere biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Januar 7, 2005 Oppfordrer alle som har, til å ta med seg Walkie Talkiene sine til Haslemoen. Altså, 446 radioer... Les mer her: ja trykk her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Januar 7, 2005 kjeftestyret? Da slipper dere å gjøre mytteri og kaste styret . Har snakket med folka på Haslemoen. Bandet er noe Haslemoen arrangerer uavhengig av oss og er et tilbud som vi kan benytte hvis vi ønsker det. Klubben har ikke bestilt eller betaler noe for det, men det er inngangspenger for å komme inn for de som er interessert (men de kan muligens ordne eget opplegg for oss). Kjefte stod i parentes og var ment å tilhøre "avsette"- ordet Altså at folket fikk vente med å kjefte mer før du fikk sjekket opp forholdene bak dænsbændet... Da er jo alt i orden og jeg beklager på vegne av alle andre som også "gryntet", men innleget til John så vel litt ut som dette var noe han hadde bestillt, uten at det kanskje var ment sånn. Men nå er alle glade igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Januar 7, 2005 Hallo folkens ! Mitt innlegg var basert på at jeg ikke visste noe om musikken, men at det kunne vises en viss toleranse uansett. Området på Haslemoen er så stort at det går utmerket an å unngå musikken uansett alder. (Dette er vel et bevis på en "generasjonskløft", eller hva?). Den i klubben som syntes denne musikken er OK, må gjerne få lytte til den, like mye som andre spiller "sin musikk" til andres irritasjon, toleranse, ikke sant ? Ellers mener jeg at fordi området er så stort og har så mange muligheter, så kan vi samles der også på hovedtreffet og ha et skikkelig sosialt fellesskap. Vi kan ha grilling, den musikk vi vil (svært langt til klagende naboer), gjerne invitere passende underholdere (kanskje vanskelig ?), foreta premieutdeling etter maten, enten i friluft eller i kinosalen (avh av været) osv. Videre er det plass til ALLE uansett hvordan det overnattes, inne eller ute. Det er garantert rimelige priser på ALT vil må betale for, inkludert maten. Hvis vi ønsker det, kan sikkert Haslemoen sørge for at det blir andre aktører der samtidig som oss denne gangen også. Kjenner jeg Grandal rett, sørger han for at det kanskje samtidig blir en "sommerfest", slik at all festlig ungdom i distriktet kan komme samtidig med oss. (Dette siste er jo en risiko rent sikkerhetsmessig). Jeg tenkte på å kunne møte ønsket om å gå på fest i Elverum som et alternativ. De festdeltagerne som eventuelt ville være i Elverum kunne tenkes å fristes til komme til Haslemoen denne lørdagskvelden. Alt er egentlig mulig, kanskje jeg er vel optimistisk, men allikevel... Hilsen "meg". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Januar 10, 2005 Vintertreffet på Haslemoen er avlyst! Pga dårlige vinterforhold så har vi ingen brukbar bane der oppe. Banen har 25-30cm is (som er såvidt tilstrekkelig), men det er ingen snø, og 5cm overvann på isen. Med andre ord dårlige forhold å kjøre på. Vi har vurdert to alternativer: Golsfjellet/Dagali og Sigdal. Golsfjellet er fullt den helga og utgår. Sigdal har ledig kapasitet og treffet vil derfor bli flyttet dit. Overnatting vil sannsynligvis skje på Tempelseter hotell: En ny tråd er opprettet for nytt vintertreff: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=17227 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Januar 11, 2005 faen hater norge, nå blir det ikke noe treff på meg eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...