#26 Skrevet September 26, 2004 Opprinnelig postet av Andreas Skotner Det er riktig Bjørn. Ligger en innsjø noen få kilometer fra Haslemoen som blir brøytet til isbane. Det er vel Gjesåssjøen det da? (har gjort tjeneste ved Haslemoen skjønner du) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 26, 2004 Opprinnelig postet av Erling Olsen bilene så ikke vil eller ? Nope... men med termin under 2 uker unna må jeg nok bli hjemme og heller leke meg på tryvann eller.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 27, 2004 Artig artig! Skal se om jeg har fått meg en vag innen den tid! Still looking for the rigth machine! 5`er Power!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 28, 2004 Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen Walter kjørte også med halvhjelm på Våler. Hvis kravet er at hjelmen er godkjent så kjøper jeg halvhjelm, koster ikke all verdens tror jeg. Satser også på vintertreffet denne gangen...frister litt kan man si... Sparco halvhjelm til 1000,-... Skulle kjøpe en slik en på 'Race Shop' sin stand på Gatebil-treffet. Men dem hadde bare med seg str.L Men det er jo godkjente hjelmer da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 28, 2004 Du er ikke tjukk i hue alltså...slik som meg? Måtte bare...beklager... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 28, 2004 Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen Du er ikke tjukk i hue alltså...slik som meg? Måtte bare...beklager... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 28, 2004 Dette ser ut som et bra tiltak. Får håpe det er bra forhold og bra vær da? Det kan fort være KALDT på den tiden. Men det er vel varmeapparat i de fleste bilene? Hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 28, 2004 Opprinnelig postet av Jan Henrik Nygård Sparco halvhjelm til 1000,-... Skulle kjøpe en slik en på 'Race Shop' sin stand på Gatebil-treffet. Men dem hadde bare med seg str.L Men det er jo godkjente hjelmer da. Kollevold solgte iaf ifjor godkjent helhjelm til 500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 12, 2004 Det her hørtes morro ut.. Er nok der jeg.. Bare synd jeg ikke har quattro.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 12, 2004 Meldt seg på i dag. Har klubben tenkt å ha felles overnatting på Haslemoen slik det var på hovedtreffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 12, 2004 Opprinnelig postet av Svein-Erik Bjørnholt Meldt seg på i dag. Har klubben tenkt å ha felles overnatting på Haslemoen slik det var på hovedtreffet? er vel det som er planen ja.. sosialt sammvær på kvelden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 12, 2004 Opprinnelig postet av Svein-Erik Bjørnholt Har klubben tenkt å ha felles overnatting på Haslemoen slik det var på hovedtreffet? Håper vi får hver vår seng i det minste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 12, 2004 Vi får hver vår seng, men alle må sove i en stor felles sovesal. Meldte meg på treffet i dag jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 15, 2004 2005 så kommer jag garanterat. Nu har jag också anmält mig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Oktober 16, 2004 Kommer jeg men trur nokk ikke jeg vil kjøre , siden bilen er bulk fri nå da. blir vell lit bulkete hvis jeg drar meg ut på banen siden jeg er totalt grønn på og kjøre 4wd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Oktober 16, 2004 Opprinnelig postet av Rudi Sand Kollevold solgte iaf ifjor godkjent helhjelm til 500,- Gundersen motorsport selger rallyhjelm til 520 kr. De holder til på Røa i Oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Oktober 17, 2004 Det er lov å bruke ispigg på banen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Oktober 17, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Badowski Vi får hver vår seng, men alle må sove i en stor felles sovesal. er det trygt da? 2 ribbeinsbrudd og brist i kragebeinet pådro jeg meg i sigdal i vinter. ble nooen uker sykemelding gitt.. liv i FGL hytta mao 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Oktober 17, 2004 Får slutte å lekesloss i fylla da Ole. Jeg har lyst nedover, men vet ikke om jeg har bil til da etc. Ikke lange veien da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Oktober 17, 2004 Hvordan melder man seg på, fant ikke noe på hovedsiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Oktober 19, 2004 Opprinnelig postet av Tor Olav Salvesen Kommer jeg men trur nokk ikke jeg vil kjøre , siden bilen er bulk fri nå da. blir vell lit bulkete hvis jeg drar meg ut på banen siden jeg er totalt grønn på og kjøre 4wd Ikke noe problem. Bare start rolig og så øk sakte. Du får ikke bedre mulighet enn dette til å bli kjent med bilen på vinterføre. Anbefales på det sterkeste selv om det er vanedannende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Oktober 19, 2004 Er det en 100% sikker dato på dette, da jeg evt. tar med noe tyske Polo venner til dette treffet??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Oktober 22, 2004 Datoen er satt og alt er avtalt med haslemoen så det blir denne datoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Oktober 22, 2004 Opprinnelig postet av Knut- Martin Fladby Hvordan melder man seg på, fant ikke noe på hovedsiden. http://www.vwaudi-club.no/?s=treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Oktober 22, 2004 Da er også Oslo lokallag representert på Vintertreffet ;) Mao. påmeldt, men blir neppe kjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...