#51 Skrevet Oktober 23, 2004 Påmeldt Blir det mulig å se hvem som er påmeldt etterhvert ? (Bortsett fra i denne tråden) Hvorfor er ikke prøveskilt tillatt denne gangen ? Er det bane-eier som har satt denne regelen ? Prøveskilt er vel minst like gyldig ihht veitrafikkloven om det er den man skal følge ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Oktober 23, 2004 Jeg skal høre med minne tyske venner så skal jeg gi beskjed. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Oktober 23, 2004 Påmeldt! Eller jeg trykket påmeldt på siden iallefall.. Mulig jeg er treg men synes jeg fikk litt lite "bekreftelse" Håper jeg ikke ødelegger for noen med min 51.1! hesters passelat... Skal være en aktiv speilbruker! Hjelmen er iallefall i boks, og godkjent av statens vegvesen! Den har merke fra dem som sier sådan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Oktober 23, 2004 Opprinnelig postet av Tor Morten Berg Påmeldt! Eller jeg trykket påmeldt på siden iallefall.. Mulig jeg er treg men synes jeg fikk litt lite "bekreftelse" Hvis du logger deg inn på hovedweb, og trykker Profil så kan du se 'Dine aktive påmeldinger' litt lenger ned på siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Badowski Hvis du logger deg inn på hovedweb, og trykker Profil så kan du se 'Dine aktive påmeldinger' litt lenger ned på siden. Takker og bukker.. Jommen er ikke allt i orden da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Oktober 24, 2004 Hvis banen er brei og snøen er myk skal nokk s2 få kjørt seg men er det harde iskanter så så får nokk bilen stå uten for. Men skal ditt i alle fall og se i alle fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Oktober 24, 2004 Må vel melde seg på å satse på at bilen er kjørbar til den tid Kan være interessant kombinasjon med overmotorisert A4 Avant med LAV styling, quattro, diffsperre bak(!) og 205/50-17" mellomeuropeiske piggfridekk... Kan ta en runde rundt banen som brøyteplog om det blir nødvendig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Morten Bondø Må vel melde seg på å satse på at bilen er kjørbar til den tid Kan være interessant kombinasjon med overmotorisert A4 Avant med LAV styling, quattro, diffsperre bak(!) og 205/50-17" mellomeuropeiske piggfridekk... Kan ta en runde rundt banen som brøyteplog om det blir nødvendig bilen min er fri for styling men meget lav, hva om vi kjører sidna værandre da??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Oktober 25, 2004 Er det noen som bor i området der som kan si hvordan klimaet der bruker å være på denne tiden? Gidder ikke å melde meg på nå hvis det er sånn som det har vært på sigdal siste årene.Men er det garantert kaldt der dukker vi nok opp. Skal til Idre helga før,så bilen får vel kjørt seg litt de helgene:cool: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av Thorbjørn Aspehaug Er det noen som bor i området der som kan si hvordan klimaet der bruker å være på denne tiden? Gidder ikke å melde meg på nå hvis det er sånn som det har vært på sigdal siste årene.Men er det garantert kaldt der dukker vi nok opp. Skal til Idre helga før,så bilen får vel kjørt seg litt de helgene:cool: Jeg kan nok bortimot garantere at det er skikkelig vinter der på den tiden. Det er jo midt i tjukkeste skogen, og er ofte kaldt der på de tidene. Du får nok mere bruk for skikkelig frostvæske enn du får for spylervæske for å si det sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av Thorbjørn Aspehaug Er det noen som bor i området der som kan si hvordan klimaet der bruker å være på denne tiden? Gidder ikke å melde meg på nå hvis det er sånn som det har vært på sigdal siste årene.Men er det garantert kaldt der dukker vi nok opp. Skal til Idre helga før,så bilen får vel kjørt seg litt de helgene:cool: Det er ikke uvanlig at på den tiden av året at temperaturen kryper under 25-30 minus om natta. Tørt innlandsklima, men ikke alltid nok snø. Dette har de blant annet slitt med litt lenger sør i regionen, der de arrangerer Finnskogrally og Rally Kongsvinger. Dvs. at de ikke har hatt store nok brøytekanter for full utfoldelse. Men siden vårt arrangement skal holdes på et vann, vil det helst sikkert være is og snø nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Oktober 25, 2004 Så lenge det ikke er fare for plussgrader går det vel greit,men hadde vært kjekt med litt brøytekanter da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Oktober 25, 2004 -10 og 30cm puddersnø hadde vært ideele forhold for litt seriøs satsing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av Roger Løfald -10 og 30cm puddersnø hadde vært ideele forhold for litt seriøs satsing Helt enig med deg ja, for da holder bilen om man satser litt frisk også, og blir det sånn snø skal audien få kjørt seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av Thomas Wathne Blir det mulig å se hvem som er påmeldt etterhvert ? (Bortsett fra i denne tråden) Hvorfor er ikke prøveskilt tillatt denne gangen ? Er det bane-eier som har satt denne regelen ? Prøveskilt er vel minst like gyldig ihht veitrafikkloven om det er den man skal følge ? Noen styrebyråkrater:D som føler for å svare på dette ? Så hadde jeg blitt glad altså... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av Thomas Wathne Noen styrebyråkrater:D som føler for å svare på dette ? Så hadde jeg blitt glad altså... Beklager fraværende svar.. her er dem: 1. Pr. i dag publiserer vi ingen liste over de påmeldte. De enkelte medlemmene må selv publisere om de skal være med eller ei. 2. Som du sier er det innehaveren av banen som har gitt oss et reglement utover veitrafikkloven. Veitrafikkloven gjelder som du sier, men i tillegg kommer evt. regler som er satt opp av banen. Herav prøveskilt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Oktober 25, 2004 Prøveskilt eller ikke ! Det er vel ikke hva slags skilt som bestemmer om bilen skal kunne benyttes på våre arrangementer eller ikke ? Der er KVALITETEN på kjøretøyet. Det vil si at bilen er i såpass teknisk stand at den ikke er en risikofaktor for andre som benytter banen samtidig. Alle vet at biler med prøveskilter ofte er et "takras" av en bil som noen skal leke seg med til den stopper på grunn av en teknisk feil som er umulig å reparere der og da. Dette skal vi ikke ha noe av på våre arrangementer. Denne klubben er for seriøs til å ha sånt søppel kjørende på våre arrangementer. Jeg tror nok at jeg har hele styret og 95 % av medlemmene bak meg i denne meningen om klubbens aktiviteter. Dette gjelder for øvrig også i utstillingskonkurranse-sammenheng selv om risikoen for at enkeltpersoner kan ødelegge for alle er betydelig mindre i da. Hilsen leder'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av Andreas Skotner Beklager fraværende svar.. her er dem: 1. Pr. i dag publiserer vi ingen liste over de påmeldte. De enkelte medlemmene må selv publisere om de skal være med eller ei. 2. Som du sier er det innehaveren av banen som har gitt oss et reglement utover veitrafikkloven. Veitrafikkloven gjelder som du sier, men i tillegg kommer evt. regler som er satt opp av banen. Herav prøveskilt. Takk Har innehaveren satt slike regler må vi vel forholde oss til dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av John Kopperud Prøveskilt eller ikke ! Det er vel ikke hva slags skilt som bestemmer om bilen skal kunne benyttes på våre arrangementer eller ikke ? Der er KVALITETEN på kjøretøyet. Det vil si at bilen er i såpass teknisk stand at den ikke er en risikofaktor for andre som benytter banen samtidig. Alle vet at biler med prøveskilter ofte er et "takras" av en bil som noen skal leke seg med til den stopper på grunn av en teknisk feil som er umulig å reparere der og da. Dette skal vi ikke ha noe av på våre arrangementer. Denne klubben er for seriøs til å ha sånt søppel kjørende på våre arrangementer. Jeg tror nok at jeg har hele styret og 95 % av medlemmene bak meg i denne meningen om klubbens aktiviteter. Dette gjelder for øvrig også i utstillingskonkurranse-sammenheng selv om risikoen for at enkeltpersoner kan ødelegge for alle er betydelig mindre i da. Hilsen leder'n Hva mener du egentlig ? At de ansvarlige for kjøringen på treffene, i praksis vil overse bane-innehaverens reglement om bilen virker teknisk ok ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet November 7, 2004 langt å kjøøøøreee 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet November 7, 2004 Opprinnelig postet av Steffen Johannesen langt å kjøøøøreee LANGT , nei JEG har lang vei. Jeg melder meg på , får se hva jeg får tid til det men hadde vært kult dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet November 7, 2004 Noen frist for påmelding?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet November 7, 2004 Opprinnelig postet av Håvard N Bråthen Noen frist for påmelding?? For deg så er det bindende påmelding i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet November 8, 2004 Opprinnelig postet av Rudi Sand For deg så er det bindende påmelding i morgen Fint det PAPPA... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet November 8, 2004 Opprinnelig postet av Håvard N Bråthen Noen frist for påmelding?? Nei... Dagen før i så fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...