hvordan bytte opplagring til mellomaksel?

Anbefalte innlegg

hvordan bytter jeg opplagringa til mellomakselen på en golf 2 syncro uten bruk av bukk?? Må bakhjulene snurre fritt for at jeg skal greie å snu på akselen? og bilen i fri? Eller må framhjulene også snurre fritt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du greier det nok kun med å jekke bilen opp på to bukker framme, ta ned eksos, løs aksling framme og bak og ta ned!:) For lite detaljert??: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du greier det nok kun med å jekke bilen opp på to bukker framme, ta ned eksos, løs aksling framme og bak og ta ned!:) For lite detaljert??: rolleyes

tenkte ikke å ta ned hele akslingen, men bare den midtre delen, men det går kanskje ikke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig du greier å få den ifrå kvarandre, spørs kor fast den sitte, viss det ikkje går tar du bere ner begge ender av akslingen, er bere tre skruer som må av i kvar ende....

Da versta pleier å vere å få ner eksosen, rusta fast vanligvis....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig du greier å få den ifrå kvarandre, spørs kor fast den sitte, viss det ikkje går tar du bere ner begge ender av akslingen, er bere tre skruer som må av i kvar ende....

Da versta pleier å vere å få ner eksosen, rusta fast vanligvis....

ok, så nesten ut som eksosen slapp å røres, men

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nettopp hatt en til å hjelpe meg med dette på en A6 quattro, og har lært følgende: Ikke slå for å få det fra hverandre, og ihvertfall ikke på krysset. Akselen er balansert slik den er. Merk den, slik at du får den sammen slik den var, ellers må du sannsynligvis balansere akselen etterpå.

For egen del må jeg nå forsøke å bytte kryss, brosje innfestinga til krysset og balansere akselen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.