#1 Skrevet Januar 10, 2008 Heisann.. Hvilken startere og dynamoer passer på en s4 2,2T aan maskin? Eventuelt om det er noen som har noen brukte liggans? Takk for svar.. Mvh Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2008 Heisann.. Hvilken startere og dynamoer passer på en s4 2,2T aan maskin? Eventuelt om det er noen som har noen brukte liggans? Takk for svar.. Mvh Fredrik starter passer fra alle 5'ere. dynamo er jeg usikker på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2008 Okai, takk for det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2008 Tror alle dynamoene og er like og! Er to forskjellige da.. En 110 og en 90Amp.. Du har 110!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2008 Tror alle dynamoene og er like og! Er to forskjellige da.. En 110 og en 90Amp.. Du har 110!.. jeg har en 120amp dynamo til en 95'AAN: klø : men det til en S6 da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2008 jeg har en 120amp dynamo til en 95'AAN: klø : men det til en S6 da... Jeg mener jeg har det i s4`n jeg å.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 11, 2008 Det er en del forskjellige dynamoer, alt etter årstall og chassinr. Men det er mange som passer om hverandre da, inkl. A6/S6. Nesten lettere å finne et delenr så kan man finne ut om det passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...