Anbefalte innlegg

finnes det noen beskrivelse på hvordan man demonterer en fanger her på forumet? gjelder en B6

er det mye jobb å få av fangeren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med det er likedan som på B5. Du har to klips på innsiden av vær hjulbue. Så tar du bort grillen i midten av fangeren. Der skal det være 2 hull på øversiden av hullet det ble når du tok bort grillen. I de hullene er det en umbrakoskru du må sku løs. Husker ikke størrelsen. Du kan du enten dra fangern av, ellers så jeg må gjøre å ta en skrujern å løsne fangeren av skinnene på vær side av av fangeren. Du ser hvordan du må gjøre det hvis du løsner litt på innerskjermen.

 

Håper du skjønte hva jeg skrev, er veldig dårlig å forklare så:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er A4/S4 2005 mod.

fanger.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry for litt OT, men går det ann å kjøre med bilen når nederste del av fangeren er demontert? Jeg mener er det trygt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry for litt OT, men går det ann å kjøre med bilen når nederste del av fangeren er demontert? Jeg mener er det trygt?

 

Litt mere OT. Svar til Stig.

 

Det er ikke noe farlig å kjøre med. Det som kan skje i god fart er at nedre del av innerskjermene får så mye luftmotstand at de tar i dekket og blir "spist opp".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.