#1 Skrevet Januar 10, 2008 Har søkt litt etter foringer til understellet til S4`ene.Og kikket inne på forumet etter noen tråder. Men kan ikke si jeg fant ikke noe vettugt rundt det emnet. Tenkte jeg skulle bytte alt av foringer for å få bort ulyder og slapphet etc,da dette ikke er noe morro å ha det sånn Hadde vært kjekt med en liste av hva som finnes av foringer og hvor man finner den mest gunstige prisen og sånt på dette? Tenkte å skifte diverse stag og slik rundt om også,tar gjerne med hva som skal skiftes der også. Takker veldig for alt av svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2008 Har søkt litt etter foringer til understellet til S4`ene.Og kikket inne på forumet etter noen tråder.Men kan ikke si jeg fant ikke noe vettugt rundt det emnet. Tenkte jeg skulle bytte alt av foringer for å få bort ulyder og slapphet etc,da dette ikke er noe morro å ha det sånn Hadde vært kjekt med en liste av hva som finnes av foringer og hvor man finner den mest gunstige prisen og sånt på dette? Tenkte å skifte diverse stag og slik rundt om også,tar gjerne med hva som skal skiftes der også. Takker veldig for alt av svar. Gruppekjøpet på NordicAudi var jo veldig billig.. Var jo det meste av foringer der såvidt jeg så ? I poly! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2008 Var ikke ille pris på de nei :)Men tror det gruppekjøpet har endt nå? Uansett,det var vel ikke alle foringene vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2008 Var ikke ille pris på de nei :)Men tror det gruppekjøpet har endt nå? Uansett,det var vel ikke alle foringene vel? Stod jo at det var "komplett sett" men jeg tror ikke det var ALLE liksom.. men de viktigste ellerno ? Tviler på at du kan henge deg på det nå nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2008 Er vel bare fint om alle som kan henger seg på det svenske gruppekjøpet, har så vidt jeg vet ikke skjedd noe mer enda. Venter vel på større oppslutning. Og jeg venter på foringer:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 11, 2008 Jeg sendte en alfor sen "påmelding" for ca. en uke siden. Bestilte til begge bilene, men har ikke fått noe svar.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 11, 2008 Jeg sendte en alfor sen "påmelding" for ca. en uke siden. Bestilte til begge bilene, men har ikke fått noe svar.... Hvis du ikke hat fått noe svar så er det mye mulig du ikke fikk bli med.. Når jeg og mange andre sendte bestilling fikk vi svar dagen etter med bekreftelse Er vel bare fint om alle som kan henger seg på det svenske gruppekjøpet, har så vidt jeg vet ikke skjedd noe mer enda. Venter vel på større oppslutning. Og jeg venter på foringer:confused: Sist jeg sendte mail med han snakka han om ca 2 mnd'er til levering.. Mangla ikke rare antallet folk da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 11, 2008 Sendte forespørsel selv.Spørs om det ikke er kanskje litt slit med å skaffe mange nok til å melde seg på.Har holdt på en god stund nå.Får ikke helt lyst til å forskuddsbetale da,når det ikke skjer noe der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 12, 2008 Det har vært noen skeptiske røster på forumet til Nordicaudi. Selv trenger jeg et slikt sett sårt, men jeg er lettere skeptisk til opplegget. Ser jeg at disse settene dukker opp hos de som har bestilt, sender jeg etterbestilling ASAP. Kan da ikke være et "once in a lifetime" tilbud hvis noen har et produkt det er etterspørsel etter ? Knall hvis dette er bra greier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 12, 2008 Sendte forespørsel selv.Spørs om det ikke er kanskje litt slit med å skaffe mange nok til å melde seg på.Har holdt på en god stund nå.Får ikke helt lyst til å forskuddsbetale da,når det ikke skjer noe der Blir ikke betaling føre vi skal ha det eller no såvidt jeg skjønte! Og tror ikke det er slit med å skaffe folk? Folk overalt har jo søkt etter dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...