Luftfilter audi 100 2.5 tdi

Anbefalte innlegg

Hei.. kjøpe meg en audi 100 2.5tdi 115hk i november... også var det satt på åpent filter på den... men finner 2 løse vakum slanger som da ikke går inn på noe. merker at dem suger luft når bilen går. er dette bra?? burde jeg heller kjøre med luftfiltter boksen???? takker å håper på svar..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er aldri bra med løse slanger som suger eller blåser luft..........Konsekvensene spørs på hvilke slanger det er. Legg ut bilde så er det lettere for noen å svare. Kom også med beskrivelse av motorgange, forbruk etc.

Tror ikke det orginale luftfilteret er særlig til hinder for effekt eller forbruk på en ellers orginal motor, så hvis man ikke ønsker mer støy så tror jeg det er best med orginal-filter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få tak i noen bilder.. har aldri kjørt bilen uten det åpne filtret så vet ikke hvordan det er med støy. Forbruk er minimalt,har aldri målt den,men kjørte sist ca. 50 mil på halv tank. De 2 vakum slangene som er maks 15cm lange går inn på en sak.. vet ikke hva jeg skal kalle den men.. også går det 2 videre, en til egr ventil,å en som går videre til noe annet en klarer jeg ikke å følge.. noen som kanskje tror hva det er til??? takker for svar,skal ta bilder i morra når det blir lyst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ta bilder i morra når det blir lyst.

Lenge mørkt i Askim ? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.