#1 Skrevet Januar 11, 2008 Noen som har bilder av einser golf med scmidt ml i 15x8 eller lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2008 Det er 2 einzere i galleriet til Schmidt med Modernline (regner med det er det du tenker på med ml) Sjekk http://www.felge.de og bruk "rullegardin" menyen til høyre i skjermbildet. (får ikke linka bildene hit...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2008 her er ett bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2008 Den var høy: eek :. Jammen hadde han ikke feiga ut med GTI-breddere også. Det er en del biler med slike hjul i galleriet her (orker ikke å bla gjennom. Det er nemlig ikke noe system der: http://www.golf1.info/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 11, 2008 Der ja.Såg bra ut det.Noen formeninger om 14" vs 15"? Bilen skal bli skamlav men usikker på om det blir finest med 15 eller 14"..Og hvilken et vil passe best? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 11, 2008 Hadde problemer med en annen einser jeg hadde med att drivakslingene tok oppi rammevangen. Det var 13" felger da men..Vil dette bli problem med 14"? Vil ha hjulene så langt oppi hjulbuen som mulig.Blir sikkert endel valsing da men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 11, 2008 Bilde av ett jesusprosjekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 11, 2008 Bilde av ett jesusprosjekt hehe.. noen stunder siden den fikk smake tlc... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 11, 2008 Bilde av ett jesusprosjekt tøff farge på denne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 11, 2008 Er det der 8 x 15? Eventuelt noen som har bilde av 7,5 x 14 ell noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 11, 2008 Er det der 8 x 15? Eventuelt noen som har bilde av 7,5 x 14 ell noe? Det er 8x15 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 11, 2008 Har alle polert kant som på den blå der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 12, 2008 Ang drivakselen, så hadde jeg problemer med mine på 78'n som stod på 8X15 hjul. Tok oppi på passasjersiden til tross for at jeg hadde laga litt ekstra plass og greier... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...