Oslo: Bilpleie? Har vi rabatter noen steder?

Anbefalte innlegg

Skulle ha full innvendig rens av bilen. Skikkelig dyprens og shine innvendig i bilen. Gikk gjennom rabatt avtalene men fant ikke noe. Noen som har tips om bra og billig sted å sende bilen nå? Haugens bilshine på Røa vet jeg gjør veldig bra jobb men de er også svimlende dyre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Bergersen Bilpleie som ligger ved Møller Ryen... Tror kanskje du kan få grei pris der om du sier du er medlem i klubben,

Vet de har mange av bilene fra Møller der og er noen fra forumet som bruker de.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekkes:) takker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har iallfall rabatt hos Lie Supershine på Kalbakken. Var der selv med A3'n i forfjor og var kjempe fornøyd med resultatet og prisen!! Betalte 1800,- for full utvendig inkl. motorrom og 600,- for rens av seter tak og vanlig shine av interiør.

 

http://www.supershine.no/?page=kunder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du et kjempe godt sted. En kompis av meg jobber her. Jeg er meget fornøyd med service og behandling.

 

http://www.strb.no

http://www.strb.no/d4WAmw7zS3N.6.idium

 

Holder en knapp på disse jeg også. Har hatt 2 biler der selv og 3 biler på jobben. Den fjerde skal leveres der i morgen. Sikkert ikke den billigste, men gjør en super jobb. Si at du er fra VACN så får du sikkert litt hyggeligere pris. Mener han snakket om 10% eller noe i den duren. Bare husk at han ikke holder til på Lillestrøm lenger, men vegg i vegg med AutoNova på Lørenskog

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder en knapp på disse jeg også. Har hatt 2 biler der selv og 3 biler på jobben. Den fjerde skal leveres der i morgen. Sikkert ikke den billigste, men gjør en super jobb. Si at du er fra VACN så får du sikkert litt hyggeligere pris. Mener han snakket om 10% eller noe i den duren. Bare husk at han ikke holder til på Lillestrøm lenger, men vegg i vegg med AutoNova på Lørenskog

 

Tar du med deg medlemskortet så er nok ikke det noe problem. Det står på siden dems, og jeg har fått VACN tilbud der så lenge jeg har vært medlem. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder en knapp på disse jeg også. Har hatt 2 biler der selv og 3 biler på jobben. Den fjerde skal leveres der i morgen. Sikkert ikke den billigste, men gjør en super jobb. Si at du er fra VACN så får du sikkert litt hyggeligere pris. Mener han snakket om 10% eller noe i den duren. Bare husk at han ikke holder til på Lillestrøm lenger, men vegg i vegg med AutoNova på Lørenskog

 

Tror jeg skal gå for disse til våren! Har du tatt "fullshine" pakka Ørjan??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg skal gå for disse til våren! Har du tatt "fullshine" pakka Ørjan??

 

Bilen ejeg og de på jobben har hatt der har kunn vært inne for Ditec behandling og ikke noe innvendig shining. Alle bilene har vært nye med unntak av A4`en jeg hadde der (var 12 mnd gammel) og Golfen min som var 3 år. Begge bilene er sorte uten metalliklakk. A4`en var i utgangspunktet meget pen, men ble likevel blankere i lakken en da den var ny. Golfen var helt jævlig i lakken grunnet dårlig jobb av de som hadde polert den før og måtte derfor rubbes ned først. Den ble overraskende bra etterpå.

Bare se her: (på bildene er bilen 3 år og 4 mnd gammel og hadde da rullet ca 55.000km)

IMG_2411-2.jpg

IMG_2412-2.jpg

IMG_2414-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som resultatet ble meget bra ja! Tanken min var å prøve den fullshine pakka.... Gleder meg hvertfall bare til våren og man kan vaske bilen ute i gården;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.