Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan merkene skal være på regisret på denne motoren? Får det ikke helt til å stemme slik det er på bilen idag. Mener å ha lest at merket på kam hjulet skal være på skjøyten mellom toppdekksel og topp, fordeler skal peke mot syl.1 (merke på plate i fordeler) Hva med veiva? 1. syl på DTC?

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1122768

 

Er to følere som jeg ikke er helt klok på..Den ene står fast i fuelrail med en vanlig flat kabelsko(temp på topp?),den andre er koblet til fuelrail (bensintrykks giver?)

 

Hva med utluftingen til tanken? Kan man fjerne denne og kun ha et filter til slangen som går bak, er tilkoblet elektrisk så om noen vet om det vil frembringe noen feilkoder har det vært greit å vite det..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående de to følerene så er de til ettersirkulasjon av bensinen. den bronse saken med en flat kabelsko på trigger ved ca 100grader og da kjører den bensin gjennom systemet for å kjøle ned.

Det er et merke på veivhjulet, det skal stå rett opp og ligne opp med en pil som er stanset inn i det plastikk dekselet som ligger over regreima.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant merkene og dette stemte relativt greit...

Ingen som har svar på de andre spørsmålene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utluftingen til tanken er det den som går fram til kullfilteret du tenker på? Isåfall kan denne kobles fra, men du vil få litt bensinlukt av det. Ett vanlig filter vil vel ikke akkurat hindre det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å ha slangen med fitret hengende ned slik at det blir under bilen... Hva med det elektriske, er vel en magnetventil der, vil denne lage noen feilmeldinger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å ha slangen med fitret hengende ned slik at det blir under bilen... Hva med det elektriske, er vel en magnetventil der, vil denne lage noen feilmeldinger?

 

Den må du ha det er den som styrer tomgangen på motoren din. Kobler du den fra stopper motoren. Den må du ha tilkoblet. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så magnetventilen i canisterboksen styrer tomgangen? Er jo egen tomgangs motor, denne skal og kobles bort, blir justert manuel tomgang på skruen, racebil..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.