#1 Skrevet Januar 11, 2008 Hei! Hvor i all verden skal jeg gjøre av retur-kjørevannet fra turboen min? Er en turbo fra 3b tror jeg. Har ihvertfall olje og vannkjøling! Det er lagt opp innkommende kjølevann, men hvor skal utgående inn i kjølesystemet igjen? Er en turbokonvertert KH motor! På forhånd tusen takk!! Mvh Jesper Graff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2008 Det kommer inn på turboen fra vannmanifolden og returen fra turbo går inn på en frostplugg under eksosmanifolden.Frostpluggen har en "tut" som stikker ut som du trer returslangen inn på og strammer med slangeklemme. Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2008 Det kommer inn på turboen fra vannmanifolden og returen fra turbo går inn på en frostplugg under eksosmanifolden.Frostpluggen har en "tut" som stikker ut som du trer returslangen inn på og strammer med slangeklemme. Johan Og frostpluggen er der uansett om det er en turbokonvertert motor?? Har sett under der men finner ikke. Kan godt hende jeg er både dum og blind. Men fant ikke:s 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2008 Dra på Møller og kjøp en fra feks en S2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 11, 2008 Og frostpluggen er der uansett om det er en turbokonvertert motor??Har sett under der men finner ikke. Kan godt hende jeg er både dum og blind. Men fant ikke:s Hmm, nei vet ikke hvordan det er på KH motoren. Hvis den ikke hadde turbo i utgangspunktet så må du nok inn med en slik frostplugg ja.Delenummer er 035 103 111 B til S2. Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 11, 2008 Hmm, nei vet ikke hvordan det er på KH motoren. Hvis den ikke hadde turbo i utgangspunktet så må du nok inn med en slik frostplugg ja.Delenummer er 035 103 111 B til S2. Johan Takk for alle svar! Skal stikke en tur til nærmeste vwaudi verksted å høre jeg! da ordner det seg sikkert! Tusen takk. Jesper Graff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 11, 2008 Ser nå at KH motoren finns i audi 200 som 100 kw motor. Er samme delenummer på frostpluggen der for turbo motoren til audi 200 (KG,KV,MC) så da skal det passe.Den er 36,6 mm i diameter. Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...