#1 Skrevet Januar 11, 2008 Er d noen som har forslag til sidesjørt og bakfanger til Audi S2! Open for alle forslag.. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2008 Mitt forslag er å bruke det orginale; alt annet ser for jævlig ut. (synes jeg; andre kan naturligvis mene andre ting) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2008 Mitt forslag er å bruke det orginale; alt annet ser for jævlig ut. (synes jeg; andre kan naturligvis mene andre ting) Sant sant, men siden jeg ikke har org.front så vil jeg gjerne har sidesjørt bakfanger som metcher litt. Har RS2 look front fanger nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2008 Bygge om en rs2 bakfanger så den passer til s2'n ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 11, 2008 Mitt forslag er å bruke det orginale; alt annet ser for jævlig ut. (synes jeg; andre kan naturligvis mene andre ting) Støtter den, bedre kan det ikke sies..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 11, 2008 Må nå vel være litt kjekt det da,så når en bmw ypper seg så fliser du ham;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 11, 2008 Hehe, du har et poeng.. Men som sagt, har jeg lyst på sidesjørt bakfanger å frongleppe som passer rs2 fanger, men usikker på hvor jeg kan finne dette.. så om noen vet om noen fin/stilig så takker jeg ja til forslag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 11, 2008 Synest S2 er litt anonym når den er orginal. Det er nettopp det som er poenget med audis S-biler. De skal være anonym med en touch av understatement. En får kanskje ikke de lengste blikkene fra "fjortisene på stripen", men hva så? Det er en mening bak det arbeidet ingeniørene og designerene har lagt ned bl.a i den klassiske S2en, og at en ikke overdriver med å lesse ned S-biler med snøploger, alskens plastikkpaneler eller hva det nå er, boeing-vinger på bakluken og annet degenerert "fast and furious"-møl..Over tid holder kliss originale S2er stilen mye bedre enn stylede eksemplarer, synes nå jeg. Og er ikke stil viktig eller? (Men andre kan ha andre meninger om dette selvfølgelig) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 11, 2008 Ja, må si meg litt enig.. men alle har hver sin smak på dette området.. jeg har styling på min S2 nå og synest d er fin, men om noen kunne gikk meg noen tips om styling så får jeg hvertfall se hva jeg finner på etter hvert.. om d bli org. eller me styling.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 11, 2008 Skulle jeg hatt noe styling på en s2 ville det antakeligvis blitt noe slikt noe:) Skal ikke mye til! Men har du s2 er det tøffeste og ha den STRØKEN og orginal hvis man ser litt bort fra felger, senk og litt trim da:) [ATTACH]83532[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 11, 2008 Dette er min nåverende bil.. Sitter å vurdere om jeg skal beholde denne fronten eller om jeg skal ha Rs2 look front. Noen formeninger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 11, 2008 hehe, artig! Var den bilen jeg egentlig skulle kjøpe før jeg kjøpte a4`en... Funker bilen bra eller? Bakakslingen var til overhaling når jeg såg på bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 11, 2008 ja bilen suser å går den.. Står til salg igjen nå, skal kjøpe meg en nyere s2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 11, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=87897&highlight=ultimate+S2 Les og bli inspirert Personlig mener jeg den eneste form for styling som bør settes på en S2 er grei senk og kanskje noen spacere, pluss litt toning av ruter og kanskje noen RS2-speil. Glassfiber-fangere som henger halvveis sjevt på, sideskjørt fra en eller annen 90-talls BMW eller vinge fra en gammel Mercsedes hører ikke hjemme på en slik bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 11, 2008 TAKK.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 11, 2008 Nå var det ikke snakk om sideskjørt fra 90talls BMW heller da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 11, 2008 Nå var det ikke snakk om sideskjørt fra 90talls BMW heller da M3-skjørt er jo på annenhver "stylet" audi, speil likeså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 11, 2008 tenkte å få tak i rs2 speil.. har du bilde av m3skjørt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 11, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 15, 2008 RS2 speil passe rett på S2 ja? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 19, 2008 RS2 speil passe rett på S2 ja? http://www.audi-s2.ch/Berichte/styling/rs-spiegel/spiegel.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 19, 2008 Takk Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 22, 2008 Noen som vet hvor jeg får tak i cup leppe til s2/rs2 frontfanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 24, 2008 Dette beviser hvor mye bare stili lakk gjør med bilen.. Race preg er tingen: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 24, 2008 Dette beviser hvor mye bare stili lakk gjør med bilen.. Race preg er tingen: rock : Huh? Den bilen har jo masse styling også? Fargen er forøvrig *helt jævlig*, men den synes, og det regner jeg med at er poenget :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...