#1 Skrevet Januar 11, 2008 Hei kjente og ukjente. Noen som har noen tips på feilsøkning på ledningsnettet mitt? Problemet mitt er at verken: * Varmeapparatvifta * Blinklys * Kjølevifte * Vindusviskerene .. fungerer.... Merk: Varselblinken fungerer. Iom. at bilen er ombygd, så virker det som det er litt diverse usortert ledningsnett og jobber gjort. Hva trenger jeg av verktøy til å feilsøke med? Har multimeter og kan få tak i prøvelampe også. Fikk et par tips om et relè som het 76X eller noe sånt.. Skal ihvertfall stå to siffer også X på det. Skal også måle på ledningen som er Gul/Svart som går inn/ut ifra tenningslåsen. Der skl det være vistnok spenning.. Andre tips? Legger til at dette er en Audi 100/200 TQ og jeg tror det skal være en 85 mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2008 Høres ut som en feil på tenningsbryteren, spør du meg.. Har du prøvd å 'jukke' litt på nøkkelen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2008 Nope.. Det har jeg ikek prøvd.. Skal prøve neste gang jeg skal tilbake til bilen Må få lufta bremsene også Men vet du navnet på relèet jeg tenker på, skal være to siffer også X Er visst et multirelè 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2008 Klarte å bli feridg å lufte bremsene idag da, ENDELIG! *småstolt* Men var jo ikke bare bare å få satt på den fjæra til håndbrekkvaieren da! Forresten... Sjekka den sort/gule ledningen bakpå tenningsbryteren idag. Er 12v på den når nøkkelen når tenninga er på og er 0v når tenninga er av.... Er som det skal være da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2008 Okei, feilsøkt mer idag... Om jeg tar ut sikringen og fører 12v fra batteriet inn på der sikringen(25A sikret) sto, så fungerer vindusviskerene + varmeapparatvifta. Muligens radiatorvifta også, men det får jeg ikke testa der og da. (Hva gjør jeg for å "trigge" vifta? ) Men blinklyset var fortsatt dødt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...