#1 Skrevet Januar 11, 2008 Oz Exclusive felger. Har lett etter disse helt siden jeg "mistet" mine i et uhell som gjorde at to av de fikk kappet toppen av.. hehe.. Hvis det er noen som har slike felger eller vet om noen plass d går ann få tak i så hadde jeg blitt så sinnsykt glad!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2008 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2008 Får prøve ebay;) Så ikke ut til å bli noe klokere på en rask google gitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2008 Nei, de ble laget i 1 år og ikke så sinnsykt mange av dem ble laget heller tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2008 Tyskland Rieger har dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 18, 2008 Kan ikke finne dem på sidene. Du har ikke en link? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...