Vurderer og lakke min Passat 3B helt ned, burde jeg?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått photoshoppa et bilde nå der bilen er lakkert helt ned, så hva syns dere er det vært penga ?

 

Post gjerne bilder av deres 3b/3bg før og etterbilde, samt hva dere betalte sånn ca.

 

Og vis noen lurer så har jeg senka bilen + endel andre mods..

080 (800 x 600).jpg

080(1) (800 x 600).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk min Passat lakkert helt ned. Du kan risikere at det flasser av litt, men det holdt veldig bra på min bil.

 

Her er et bilde

pemi1.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart verdt penga... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener man får kjøpt ferdig grunnet lister klar til lakkering hos Møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener man får kjøpt ferdig grunnet lister klar til lakkering hos Møller.

 

Tror det er til 3bg ikke 3b, får jo også highline lister med chrom til 3bg, men kun dør listene passer 3b.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er til 3bg ikke 3b, får jo også highline lister med chrom til 3bg, men kun dør listene passer 3b.

 

Okey... Men da ville jeg tatt sjangsen på å lakke ned.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

definnetift ville eg gått for lakk heilt ned. du vill få ein mykkje "reinere" bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg syntes det ser bra ut med bilen svart helt ned jeg, tøft med kontrasten, i og med at du har svarte lister rundt om=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville lakkert helt ned jeg :) Det så veldig bra ut på ps-bilde!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakker helt ned!!! Det har jeg gjort og er fornøyd! Blir en helt annen bil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen Torkjell, lakk heilt ned:) det blir flott:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg ringt og ordna, men må vente jaffal 2 uker før han kan.. Gleder meg, bakrute senker må vel også bestilles inn før lakkering da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakkering helt ned gjør seg, spesielt på lyse biler.

 

Jeg ville droppa bakrutesenker. Synes ikke det er noe pent.

 

Senkesett derimot..... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt klart mye finere med lakkering helt ned! har alt og si sammen med senk og felger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kjipe med å lakke heilt ned på passat er jo at lista på døre er veldig beveglig å he veldi lett for å sprekke.. ej lakket fangerne min heilt ned men ikke sidene(Mørk bil) fordi lakkereren anbefalte meg å ikke lakke det, har hold på å vurdert å støpt nye dissa beslaga på døra no i glassfiber eller noke som det vertfall vil holde litt betre.. mn vist eg var deg ville ikke eg tatt sjangsen. Er jo ikke noke fint NÅR det sprekker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei ser du har tengt til å lakk helt ned på din passat.. det har jeg gjort på flere passater og audier og masse plastikk til golfer. men jeg har da brukt ganske mye plastmykner i lakken for at den ikke skal bli så sprø, Fra sikkens sine produkter heter den så mye som "Plastoflex" å da har jeg blandet ca. 9,5DL klarlakk og hatt oppi 0,5DL plastoflex. det har fungert helt greit å plasten jeg har hatt på frontspoilerene mine har ikke sprukket eller flasset enda så mange ganger de har slått nedi fordi bilen har vært lav...

 

Ingenting er problem så lenge det blir gjort riktig hehe.. Hilsen En billakkerer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei ser du har tengt til å lakk helt ned på din passat.. det har jeg gjort på flere passater og audier og masse plastikk til golfer. men jeg har da brukt ganske mye plastmykner i lakken for at den ikke skal bli så sprø, Fra sikkens sine produkter heter den så mye som "Plastoflex" å da har jeg blandet ca. 9,5DL klarlakk og hatt oppi 0,5DL plastoflex. det har fungert helt greit å plasten jeg har hatt på frontspoilerene mine har ikke sprukket eller flasset enda så mange ganger de har slått nedi fordi bilen har vært lav...

 

Ingenting er problem så lenge det blir gjort riktig hehe.. Hilsen En billakkerer

 

OK, takker for info'en skal si det til han, men når det er en som kun driver med karroseri arbeid så regner jeg med han kan det, men alltid kjekt og dobbeltsjekke:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.