#1 Skrevet Januar 12, 2008 hei,er det noen som kan hjelpe meg,jeg ska stille inn registeret mem finner ikke noe merker på reimhjulene og hvor skall dem stå nor registeret er rett: klø :dette er en 100 2,8 v6 1992 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2008 Det er ingen merker på kamdrevene, man trenger et spesialverktøy som låser dem i riktig posisjon. Veivakselen setter man på 0-merket man ser gjennom inspeksjonshullet inn mot svinghjulet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2008 spesial ja: klø :,er det noe man for kjøpt noen plass,takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=96089&highlight=registerreim+2%2C8 Er ikke sikker på om det er likt på 92-modellen, men ville ikke tro det er veldig store forskjeller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 12, 2008 Det går fint og gjøre dette uten spesialverktøy også. Vær forsiktig og nøye så går dette bra, har selv gjort dette uten problemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 12, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=96089&highlight=registerreim+2%2C8 Er ikke sikker på om det er likt på 92-modellen, men ville ikke tro det er veldig store forskjeller. er ikke helt likt nei. a6 der er det merker på kamen vis man tar av toppdeksele. men det er det ikke på 100: bh : så det er noe dritt. men det er jo ikke så stort problem da vis du ikke skal skifte simringer også. for vis du bare skal skifte reima ser du jo åsen dem står og passer på at dem blir like. men når du skal ta sim ringe har jo audi klart og laget kammer uten skile ti så du kan sette på hjule akkurt som du vil. noe som er noe dritt. for da mår man drive og merke kamen inne under toppdeksle. men alt går bare man prøver og tenker seg litt om før man gjør ting. *S* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 12, 2008 fine greier det hær,jeg tror den har hoppet over bå registeret så det var derfor jeg lurte på det hær,jeg har og en tråd liggende om det er noen som kunne tenke seg å overhale en slik motor,jeg plukker den ren å leverer og henter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 25, 2008 møller kan få tak i slike verktøy. d er en låse bolt for å låse veiven og et låse stag til å låse av kammene. koster 2000kr. d er en kurant jobb med slikt verktøy. bare pass på at stempelet på syl 3 stå på øvre dødpunkt når merket på reim hjulet på veiven står overens med d på plast dekselet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...