Anbefalte innlegg

er det noen der ute som kan tenke seg en jobb med å overhale en audi 100 motor 2,8 v6. hvis det er noen seriøst som har lys til det kan dem ringe meg på 94162850

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig er jeg ingen kandidat til dette, men har et tips:

Det fremgår ikke i din profil hvor i landet dette er.

Du bør også antyde hvor mye av jobben du evt utfører selv. Skal vedkommende starte med motoren i bilen, kommer du med løs motor, eller skrur du mest mulig av og på motorblokka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg bor på kløfta,hvis det er i nærområdet leverer og henter motor kan og skru av alt som ikke trengs

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tar ut motoren i morgen,så da ar det bare å komme med en fornuftig pris hvis det er noen som er intr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tar ut motoren i morgen,så da ar det bare å komme med en fornuftig pris hvis det er noen som er intr

Det er jo umulig å gi pris på en sånn jobb uten å ha demontert motoren, vasket og kontrollmålt alle delene for å vite hva som må byttes. Det er ganske stor prisforskjell på en overhaling med nye lagre, honing og stempelringer, kontra hvis du må slipe veiv, linjebore blokk og bore sylindre...noen setter på topper uten å gjøre noe med dem, mens andre overhaler toppene uansett for å være sikre....

Er ikke for å være vanskelig, men det kan sikkert koste fra 5 til 50000,-, synd men sant :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tror det holder med div pakninger,ringer,bolter,honing,og kontr av kammene,skålelager veivlager, + at det her er en jobb som det er ubegrenset tid på

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.