#1 Skrevet Januar 12, 2008 Er det noen som kan fortelle meg hvordan olje jeg kan bruke i girkassa mi? Har en 99 1.8TQ avant. Trur girkassekoden er DWR. Går det med SAE 80W/90? så det på den lokale bensinstasjonen. (skal bare etterfylle-ikke bytte) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2008 Du skal bruke castrol 75-90 taf-x har det på mekonomen koster 249,- og på møller 229,- hvis ikke du har noen ra¨batt kort da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2008 Mobil 1 har en olje med rett spesifikasjon, husker ikke betegnelsen, men den er billigere enn Castrol olja. Jeg betalte 1000,- ferdig skifta på girkasse og diff bake hos møller, Pedersen auto, Mo i rana 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2008 Du skal bruke castrol 75-90 taf-x har det på mekonomen koster 249,- og på møller 229,- hvis ikke du har noen ra¨batt kort da? rabattkort? i klubben her er dem vel mere ivrige på å få inn penger.. en å gi ut kort...om jeg har lest, og forstått sakene rett. Men takker for svar begge to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2008 Litt OT Var på Mekonomen på Lierstranda i Drammen, Viste stolt frem klubbkortet og spurte ydmykt om de hadde rabatt til VACN, Joa det hadde de.. MEN... Måtte ha med rekvisisjon ... Ingen rekvisisjon ingen rabatt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2008 hehe... Du får lage en hjemmelaget rekvisisjon... har dem slike krav, får de vel godta "hjemmelaget". Bare pass på å få med et rekvisisjonsnummer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...