Olje i girkasse DWR? 1.8TQ

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan fortelle meg hvordan olje jeg kan bruke i girkassa mi?

Har en 99 1.8TQ avant.

Trur girkassekoden er DWR.

Går det med SAE 80W/90? så det på den lokale bensinstasjonen.

(skal bare etterfylle-ikke bytte)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal bruke castrol 75-90 taf-x har det på mekonomen koster 249,- og på møller 229,- hvis ikke du har noen ra¨batt kort da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mobil 1 har en olje med rett spesifikasjon, husker ikke betegnelsen, men den er billigere enn Castrol olja.

Jeg betalte 1000,- ferdig skifta på girkasse og diff bake hos møller, Pedersen auto, Mo i rana

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal bruke castrol 75-90 taf-x har det på mekonomen koster 249,- og på møller 229,- hvis ikke du har noen ra¨batt kort da?

rabattkort?

i klubben her er dem vel mere ivrige på å få inn penger.. en å gi ut kort...om jeg har lest, og forstått sakene rett.

Men takker for svar begge to.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT

Var på Mekonomen på Lierstranda i Drammen, Viste stolt frem klubbkortet og spurte ydmykt om de hadde rabatt til VACN, Joa det hadde de.. MEN... Måtte ha med rekvisisjon ... Ingen rekvisisjon ingen rabatt!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe...

Du får lage en hjemmelaget rekvisisjon... har dem slike krav, får de vel godta "hjemmelaget".

Bare pass på å få med et rekvisisjonsnummer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.