#1 Skrevet Januar 12, 2008 da jeg kjøpte gti'en fikk jeg med en ekstra stoor vinge og en bakluke med en list/spoiler som er større enn den orginale som står på.... er vel ikke noe orginalt vw dette? noen som har bilde av slikt på bil? forskjell på spoilerene: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2008 Samme takvinge som jeg har på min: Og som jeg hadde på en av de tidligere Golfene: Aner ikke hvor den er å få kjøpt, men ser ut som det skal være VR6/GTi kopi fra 3er Golf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2008 Samme takvinge som jeg har på min: Og som jeg hadde på en av de tidligere Golfene: Aner ikke hvor den er å få kjøpt, men ser ut som det skal være VR6/GTi kopi fra 3er Golf. Dette er en Votex-spoiler som ble solgt som Volkswagen originaltilbehør på 80- og 90-tallet. Ble solgt mange av de i Norge. Var i sort myk gummi og ble festet med metallbøyler som ble presset inn under gummiliste rundt bakruta. Den var litt større enn den original GTI-spoileren som ble festet direkte gjennom egne hull i GTI-bakruta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...