#1 Skrevet Januar 12, 2008 Startet med å skulle bytte noen deler nå... skulle bytte bærearm øvre på begge sider.. men sliter litt. virker som skruen som holder den er rustet fast... og nå knekt av. går det ann å bruke en vanlig bolt eller må detter være noe spesial greier? er en audi a4 b5 97. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2008 Kan vel bruke en vanlig midlertidig, men bør vel få tak på en ny. Dette har de garantert inne på Bodø bil. Kan sitte noe jævli disse. Måtte ofre godtanga sist jeg holdt på... Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2008 Fikk den av. så da ut som en vanlig bolt. så da ble det brukt.. får dra innom bodø bil og høre... skjønner godt at ingen liker salt.. tror det er derfor dette sitter så j****** fast... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2008 Har merket det godt på div. skruer i understellet at dem har begynt å salte her i Bodø ja: mad : Sist jeg hadde av fjærbeina smurte jeg inn gjengene med vanlig hjullager fett:) Så håper det ikke sitter bom fast neste gang:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2008 Knekte skruen jeg:( og gruer meg til i morgen. skal gjøre samme tingen på andre siden... bare spraye godt med 556:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...