Erfaring med lakkering av felger?

Anbefalte innlegg

Jeg skal lakkere sommerfelgene mine, å lurte på om det er noen som har tips/erfarniger med hvor det er best å få lakkert de? Dette må bli i Østfold/Østlandet ett sted:) Jeg er ute etter et bra resultat .. Jeg vet Felgservice i Askim gjør dette, noen som har erfaringer derfra f.eks?

Interessert i alle tips ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og evntuelt priser, da jeg lurer på det samme :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler på det sterkeste pulver lakering;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pulverlakkerte mine ifjor vår og de er like fine enda.... :)

Hørte først med felgservice og de skulle vel ha bortimot 6000 for å fikse en liten skade og lakkere de...

Kom vel på ca 2000,- med sandblåsing der jeg leverte de...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått tips om firma som ligger i Moelv som heter Gunnar Hippe. prisen de tok var visstnok 1400 + moms for blåsing og lakkering. jeg kommer nok til å levere mine der når de skal tas.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pulverlakkerte mine ifjor vår og de er like fine enda.... :)

Hørte først med felgservice og de skulle vel ha bortimot 6000 for å fikse en liten skade og lakkere de...

Kom vel på ca 2000,- med sandblåsing der jeg leverte de...

Hørte med felgservice nå, å de skulle ha 1500,- pr felg!! : eek : det er litt drøyt spør du meg..

Å han jeg snakket med, anbefalte vanlig lakk å ikke pulverlakk?! merkelig når alle har inne som har lakket felgene sine er fornøyd med pulverlakkering..

Hvor leverte du felgene dine? ble resultatet bra?

Jeg vil ha felgene mine svarte..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte med felgservice nå, å de skulle ha 1500,- pr felg!! : eek : det er litt drøyt spør du meg..

Å han jeg snakket med, anbefalte vanlig lakk å ikke pulverlakk?! merkelig når alle har inne som har lakket felgene sine er fornøyd med pulverlakkering..

Hvor leverte du felgene dine? ble resultatet bra?

Jeg vil ha felgene mine svarte..

Ja, omtrent det de skulle ha for mine også som nevnt...

Pulverlakk er vel 7 ganger så sterkt fikk jeg beskjed om, ikke alltid like lett å ta av å på dekk uten å være borti kanten så...

Til en som heter Asbjørn Flinterud, 93068874, holder til på Fetsund/Årnes(om jeg husker riktig... ;) )

Veldig bra.

Bilde_342.sized.jpg

Bilde_033.sized.jpg

IMG_4428.sized.jpg

IMG_5287.sized.jpg

IMG_5285.sized.jpg

IMG_0056.sized.jpg

Mine ble svarte. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal lakkere sommerfelgene mine, å lurte på om det er noen som har tips/erfarniger med hvor det er best å få lakkert de? Dette må bli i Østfold/Østlandet ett sted:) Jeg er ute etter et bra resultat .. Jeg vet Felgservice i Askim gjør dette, noen som har erfaringer derfra f.eks?

Interessert i alle tips ;)

Hør med Råde Lakkering. Har ikke lakkert felger hos dem selv, men de har i alle fall muligheten til å sandblåse, og kan sikkert legge et lag pulverlakk også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OPEM pulverlakkering i Ås, tok 2500,- for 4 18" og jeg er kjempeførnøyd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for alle tips! skal ringe litt rundt i morgen jeg..:) Sinnsyk rå S3 du har Svein-Erik:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for alle tips! skal ringe litt rundt i morgen jeg..:) Sinnsyk rå S3 du har Svein-Erik:tilber:

Takk. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg pulverlakkerte felga mine hos Felgservice! Useriøse folk : rolleyes

De sandblåser de og gjør de klare der, og så sender de felga til en som pulverlakkerer visstnok..

Jeg leverte de tidlig for at jeg skulle ha felgene mine ferdig og klare til sommern.. Men den gang ei, de lovte 1 til maks 2uker.. Ringte utallige telefonsamtaler til de for å høre åssen det lå ann med felgene mine(for de ringte meg jo ikke å ga meg beskjed som de skulle), og etter jeg hadde ringt en del ganger til de så sa de at felgene mine lå klare.. Fikk lånt meg bil og kjørte som faen etter jobb for å rekke åpningstidene dems(50min kjøring), så var det ikke felgene mine som hadde kommet! Ble skikkelig forbanna da kan du si! Så uka etter hadde jeg fortsatt ikke hørt no, og ringte jeg ringte de igjen og da skulle de hente en haug felger som hadde ligget hos lakkerern en stund klarte han forsnakke seg.. Kjente temperamentet bare steg ENDA mer, og så dro jeg og fikk henta de etter jobb..

Det tok 2mnd fra jeg leverte felga til jeg hadde de hjemme igjen!

Og i tillegg så klarte de å si 1000kr mer enn den prisen jeg fikk da jeg leverte de!

Herregud for en møkkasjappe! Kommer aldri til å legge igjen 50-øre der igjen!

Dog så ble felgene brukbare :) Og de er like fine etter en sesong iallefall..

Mvh, Kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekk Sjekk AS i Askim : rock :

Kan lett anbefales. felgen min ble påkjørt av en nysgjerrig slepekrok som førte til at den måtte rettes/sveises og lakkes opp. De traff fargen og alt som nytt.

1400 ,-

: smil :

IMG_2330 (Medium).JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er ikke dekksjekk og felgservice det samme firmaet da? virker sånn her i hvertfall :

http://www.felgservice.no/presentasjon.html

Jeg pulverlakkerte felga mine hos Felgservice! Useriøse folk : rolleyes

De sandblåser de og gjør de klare der, og så sender de felga til en som pulverlakkerer visstnok..

Jeg leverte de tidlig for at jeg skulle ha felgene mine ferdig og klare til sommern.. Men den gang ei, de lovte 1 til maks 2uker.. Ringte utallige telefonsamtaler til de for å høre åssen det lå ann med felgene mine(for de ringte meg jo ikke å ga meg beskjed som de skulle), og etter jeg hadde ringt en del ganger til de så sa de at felgene mine lå klare.. Fikk lånt meg bil og kjørte som faen etter jobb for å rekke åpningstidene dems(50min kjøring), så var det ikke felgene mine som hadde kommet! Ble skikkelig forbanna da kan du si! Så uka etter hadde jeg fortsatt ikke hørt no, og ringte jeg ringte de igjen og da skulle de hente en haug felger som hadde ligget hos lakkerern en stund klarte han forsnakke seg.. Kjente temperamentet bare steg ENDA mer, og så dro jeg og fikk henta de etter jobb..

Det tok 2mnd fra jeg leverte felga til jeg hadde de hjemme igjen!

Og i tillegg så klarte de å si 1000kr mer enn den prisen jeg fikk da jeg leverte de!

Herregud for en møkkasjappe! Kommer aldri til å legge igjen 50-øre der igjen!

Dog så ble felgene brukbare :) Og de er like fine etter en sesong iallefall..

Mvh, Kim

Sier du det ja? det var dårlig greier! men jeg kommer nok ikke til å sette bort felgene mine der uansett..for drøy pris for meg:)

Bra at folk kommer med forskjellige erfarninger : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1400,- for en felg? det var da dyrt. som nevnt tidligere G. Hippe på moelv tar 1400 + moms for alle fire.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er ikke dekksjekk og felgservice det samme firmaet da? virker sånn her i hvertfall :

http://www.felgservice.no/presentasjon.html

Sier du det ja? det var dårlig greier! men jeg kommer nok ikke til å sette bort felgene mine der uansett..for drøy pris for meg:)

Bra at folk kommer med forskjellige erfarninger : ja :

Jepp, Dekksjekk og Felgservice er samma sjappa! Jeg kommer aldri til å bruke de igjen på noe som helst!

Det er iallefall erfaringa mi med det firmaet..

Mvh, Kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1400,- for en felg? det var da dyrt. som nevnt tidligere G. Hippe på moelv tar 1400 + moms for alle fire.

Bare den ene ja, men så ble det bra også...ikke som sist jeg fikk sandblåst og pulverlakkert noen felger og det ikke holdt på 3 året : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.