#1 Skrevet Januar 12, 2008 Hei hei... Jeg sliter med bremsene mine på corra mi. Bremsepedalen er steinhard, å få pedalen i bunnen er utelukket. Så hard er den. Akkurat som å bremse uten bremsekraftforsterker. Har sett på Bremsekraftforsterkeren og bremsepumpa. Alt der ser ut til å være i orden. Luft i systemet er også temmelig utelukket. Siden det skjedde så fort. (Midt på e18) Det går altså ann å bremse litt, men bråbrems osv er umulig. Har hørt med flere som mener at det er div releer til abs sentralen som har tatt kvelden. Og at det virker som om Abs sentralen ikke åpner ventilene ut til bremsene. Håper på god hjelp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2008 Sjekka vakuumslangen som gaar til bremsekraftforsterkeren da? Er vanlig at den sprekker, spes paa VAG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2008 ja, det var vakum der, men ikke så veldig mye virka det som. Vet ikke om det skal være mye vakum der jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2008 Noen her som kan bekrefte at bremsekraftforsterkeren er elektrisk på corrado isteden for hydraulisk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2008 Noen her som kan bekrefte at bremsekraftforsterkeren er elektrisk på corrado isteden for hydraulisk? var elektruisk på min passat vr6 91 mod.. var ikke noe vakumslange elelr den ufo lignene greia som er bremsekraftforsterker på den. Hadde samme feil som deg, var for mye bremseveske i beholderen, tappet ut litt og alt ble bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 14, 2008 var elektruisk på min passat vr6 91 mod.. var ikke noe vakumslange elelr den ufo lignene greia som er bremsekraftforsterker på den. Hadde samme feil som deg, var for mye bremseveske i beholderen, tappet ut litt og alt ble bra Såpass... Det er litt over max hos meg. Men har jo kjørt med det lenge. (3-4 mnd) Har vært på møller og kjøpt nye releer til abs sentralen idag. De er i oslo, så det tar litt tid før jeg får de. Men jeg skal jaggu meg ut å tappe bremseveske etterpå ja:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...