#1 Skrevet Januar 12, 2008 Hei.. Noen som har sett disse live? Noen som har en formening om disse på en svart passat 3bg. Om de det er noen som kunne tenke seg å hjulpet meg med ps? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2008 Har ikke sett Zito, men orginalen, Antera 343 er iallefall en veldig tøff felg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2008 Hadde noen lignende de på min. 8x18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2008 Hvis noen kunne hjulpet meg med ps her nå hadde det vært flott.. Legger med to bilder, ikke helt ren på det ene da men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2008 Hadde noen lignende de på min. 8x18 Takker for den Odd Sigve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2008 kjapp PS med Antera 343 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 22, 2008 kjapp PS med Antera 343 Tusen takk!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 22, 2008 Hei..Noen som har sett disse live? Noen som har en formening om disse på en svart passat 3bg. Om de det er noen som kunne tenke seg å hjulpet meg med ps? Hmm... skal se hva jeg klarer å rote frem av bilde.. mener jeg har tatt bilde av dette på en eller annen passat vi har solgt slike felger Edit: fant ikke på denne pc`n men kan hende jeg har hjemme. Men uansett har jeg den i utstilling også, men hadde nok vært best med bilde på bil ja. Nydelig felg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 22, 2008 Hmm... skal se hva jeg klarer å rote frem av bilde.. mener jeg har tatt bilde av dette på en eller annen passat vi har solgt slike felger Edit: fant ikke på denne pc`n men kan hende jeg har hjemme. Men uansett har jeg den i utstilling også, men hadde nok vært best med bilde på bil ja. Nydelig felg ! Bilde hadde vært flott Christer!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 22, 2008 Ikke Zito det her men det ligner bra og gir en idè om stuket det vil gi.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 26, 2008 Noen som gidder å prøve zito felgene i photo shop? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...