#1 Skrevet Januar 12, 2008 Som topic sier så får jeg ikke turtelleren i 90'n min til å virke. hvilken ledning skal kobles til på pin40 (svart/lilla) på hjerna? og er det noe mer som skal kobles? har fjerna gamle coilen men ledningene sitter der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=55224&highlight=90q 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2008 Det er ên ledning fra ditt gamle ledningsnett (mener den var sort i min 89 mod 90q) som skal kobles sammen med ên ledning i nettet til aan`motoren.... Du trenger sikkert koblingsskjema for å finne disse. Er det den svarte som går inn på coilen? har prøvd den men får den ikke til å virke:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2008 Tror det var å koble seg inn på den grønn/blåe som er i stikket under rattstamma som er gul!..Prøvd det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2008 ok;) da får jeg prøve det:) takk for svar;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2008 Det funka det;) takk Thomas! Da er det bare å få plassert radiatoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 13, 2008 har du klart og koble til vann temp måleren, og oljetrykks lampa i dæsjen?? driver og bygger det samme som deg, men finner ikke ut hvordan jeg skal koble det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 13, 2008 bare dreit i temp kontakta på s4 nettet for den gikk ikke til hjerna uansett så kobla bare rett på kontakta fra orginal 90 nettet:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 13, 2008 hvilken kontakt er det da?? hadde tenkt å gjøre det selv, men er MYE nav det org. elektriske som mangle på bilen min, blandt annet de to.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 13, 2008 Fått plassert sorvopumpa da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 13, 2008 brukte den oransje firkana og en kvit på den vesle føleren på blokka. og den ene ledningen til oljetrykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 13, 2008 Fått plassert sorvopumpa da? Nei men trur jeg hvet hvordan jeg skal plassere den nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 13, 2008 Ok..Bra det da.. Skal du ha målerene så får du bare huge!.. De ligger bare her!..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 13, 2008 Ok..Bra det da.. Skal du ha målerene så får du bare huge!.. De ligger bare her!..hehe Jepp tar de jeg;) må bare finne meg en dag jeg kan komme meg nedover:P har bare opel'n med litt dårlig girkasse:P klakker no jævli:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...