Får ikke turteller i typ89 ng med AAN motor til å virke.

Anbefalte innlegg

Som topic sier så får jeg ikke turtelleren i 90'n min til å virke. hvilken ledning skal kobles til på pin40 (svart/lilla) på hjerna? og er det noe mer som skal kobles? har fjerna gamle coilen men ledningene sitter der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ên ledning fra ditt gamle ledningsnett (mener den var sort i min 89 mod 90q) som skal kobles sammen med ên ledning i nettet til aan`motoren....

Du trenger sikkert koblingsskjema for å finne disse.

Er det den svarte som går inn på coilen? har prøvd den men får den ikke til å virke:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det var å koble seg inn på den grønn/blåe som er i stikket under rattstamma som er gul!..Prøvd det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok;) da får jeg prøve det:) takk for svar;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det funka det;) takk Thomas!

Da er det bare å få plassert radiatoren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du klart og koble til vann temp måleren, og oljetrykks lampa i dæsjen?? driver og bygger det samme som deg, men finner ikke ut hvordan jeg skal koble det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare dreit i temp kontakta på s4 nettet for den gikk ikke til hjerna uansett så kobla bare rett på kontakta fra orginal 90 nettet:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken kontakt er det da?? hadde tenkt å gjøre det selv, men er MYE nav det org. elektriske som mangle på bilen min, blandt annet de to..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått plassert sorvopumpa da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

brukte den oransje firkana og en kvit på den vesle føleren på blokka. og den ene ledningen til oljetrykk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått plassert sorvopumpa da?

Nei men trur jeg hvet hvordan jeg skal plassere den nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok..Bra det da..

Skal du ha målerene så får du bare huge!.. De ligger bare her!..hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok..Bra det da..

Skal du ha målerene så får du bare huge!.. De ligger bare her!..hehe

Jepp tar de jeg;) må bare finne meg en dag jeg kan komme meg nedover:P har bare opel'n med litt dårlig girkasse:P klakker no jævli:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.