Anbefalte innlegg

Lysene inne i allroaden har begynt å melde seg ut..de slår seg ikke på når jeg åpner førerdøra..men hvis jeg lukker førerdøra i "mellomstilling", altså når dørlåsen ikke er hverken fullt lukket eller åpen så slår lyset seg på såvidt..

noen som vet hvor vanskelig/enkelt det er å komme til dørbryteren?

Virker for meg som den ligger i dørbryteren..må man bytte hele kanskje da for å få bryteren til å funke igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bryteren ligger i låsen. Låsen må byttes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FEIL! Du får kjøpt denne microbryteren hos ELFA. Sjekk denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=30863&highlight=microbryter&page=2

Behøver ikke være være bryteren. Kan være slitasje på vrideren/klaven som låser døra. Dette var tilfelle på min A6.

Det må vel demonteres utvendig dørhåntak på førerdøra for og få ut låskassen, ellers bryter du av den saken mellom sylinderen og kassen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ikkje kun ein mikrobryter, det er fleire inni låskassen også... Du trenger ikkje ta ut heile dørhåndtaket, det er nok å løsne festet til den..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.