#1 Skrevet Januar 13, 2008 Ettersom det har blitt linket til flere ganger med en link som ikke virker (av ukjente årsaker) så tenkte jeg at jeg skulle poste de bildene fra byggingen av en Impreza rallybil. Det er vel mest for å vise hvordan et bur virkelig skal bygges. Dette er noe av det råeste jeg har sett noen gang: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2008 Fortsettelse_1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2008 Fortsettelse_2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2008 Fortsettelse_3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2008 Fortsettelse_4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2008 Fortsettelse_5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 13, 2008 Fortsettelse_6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 13, 2008 Fortsettelse_7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 13, 2008 Fortsettelse_8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 13, 2008 Fortsettelse_9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 13, 2008 Fortsettelse_10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 13, 2008 Fortsettelse_11 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 13, 2008 Fortsettelse_12 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 13, 2008 Fortsettelse_13 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 13, 2008 Siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 13, 2008 skam fet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 13, 2008 Han ene jeg deler verksted med kjøpte seg en slik.. Også bygget av Prodrive.. Ekstremt bur, Öhlins 3veis rally dempere til over 100k+ 300hk, 526nm osv.. og noe jeg skal bygge på bilen min også de quick service brakketene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 13, 2008 Har du link til der du fant bildene Ørjan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 13, 2008 å nå ser plutselig buret mitt ut som et dårlig sveisa sykkelstativ i forhold,bare å ta av seg hatten for dette:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 13, 2008 Dette var gromt!!! Blir nok gøy å dra denne ut på grusveiene en tur;) A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 13, 2008 Et pent bygd Gr.N hare det der,... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 13, 2008 Perverst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 13, 2008 Mere bygging http://rally.subaru.com/timelapse1.html http://rally.subaru.com/timelapse2.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 13, 2008 Har du link til der du fant bildene Ørjan? Beklagelig nok ikke. Jeg fant dem på en eller annen side for snart 2 år siden. Så det var flere som har linket til den siden her på forumet men når jeg klikker på den linken kommer det ikke opp noen side. Regnet med det var disse bildene det ble linket til da det var snakk om ekstremt fine sveiser og bra tilpassning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...