#1 Skrevet Januar 13, 2008 Har som sagt en ny golf imp. fra Tyskland. Trudde denne hadde aut. kjørelys hvis lysbryter var flyttet ett hakk til høyre. Nå kan det se ut som om dette gjelder bare når det er mørkt. Har noen sensorer ( bla. regnsensor ) i innfesting til ryggespeil som når jeg dekker over disse så får jeg kjørelys om dagen. Kan dette kodes om så jeg får aut. kjørelys hele tiden ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2008 Ja. Vag-Com er din venn, evt lokale Møller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2008 Ja. Vag-Com er din venn, evt lokale Møller! Bra ! har tilgang til Vag-Com. Fremgangsmåte til å få til dette på Vag-Com ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2008 Fikser dette vi vettu Sigve;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...