Risting i rattet under bremsing

Anbefalte innlegg

Jeg hadde mye risting i rattet under bremsing, skiftet foringer i bærearmene og no er det som en ny bil. Bare et tips til dere andre det rister hos.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Egil Nordvik

Jeg hadde mye risting i rattet under bremsing, skiftet foringer i bærearmene og no er det som en ny bil. Bare et tips til dere andre det rister hos.

Sånne tips takker vi varmt velkommen : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et spesielt syndrom på Ford Sierra. Da kan jeg likegodt dra en kort historie :)

 

Jeg skulle vise en 1994 Sierra for Biltilsynet, dette var i 1996, dengang måtte alle bruktimport-biler innom for teknisk kontroll (Jeg jobbet for en som importerte biler den gangen). Denne Sierraen var som ny, og hadde kun 7200 km på telleren. Nybillukt og greier. Likevel hadde dritthaugen kast i bremseskivene og slitte foringer i forstillingen. Det er det de kaller kvalitet hos Ford!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Et spesielt syndrom på Ford Sierra. Da kan jeg likegodt dra en kort historie :)

 

Jeg skulle vise en 1994 Sierra for Biltilsynet, dette var i 1996, dengang måtte alle bruktimport-biler innom for teknisk kontroll (Jeg jobbet for en som importerte biler den gangen). Denne Sierraen var som ny, og hadde kun 7200 km på telleren. Nybillukt og greier. Likevel hadde dritthaugen kast i bremseskivene og slitte foringer i forstillingen. Det er det de kaller kvalitet hos Ford!

 

Jeg ville kallt det tilbakestillt km.stand jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.