#1 Skrevet Januar 13, 2008 Noen som har tatt denne ? ser ut som det er litt trangt der, så gidd ikke å begynne med det før jeg vet åssen det er.. Eller er det noen som vet om det går ann å få kjøpt sånn erstatningsrør/downpipe uten katalysator. samme som en får kjøpt til 1.8T bilene. Fint hvis noen vet noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2008 Kommer til bra i underkant,men ovenfra må du ut med luftfilterboksen for å få løs 3 skruer som sitter på turbo'n. Trangt som fy å få ut hele stasen fordi det er sammenhengende fra katalysator til langt under bilen..Måtte ut med det for jeg måtte sveise eksosen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2008 Ja, det har jeg sett.. Luftfilterboksen er borte for lenge sea hehe! det er jo bare å kappe det og sveise på en skjøt. vet du om eller har sett noen sånne erstaningsrør for kat? sånn som du får til 1.8t? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...