Anbefalte innlegg

har litt variert oljetrykk om dagen jeg.. Først så var jeg på normalt trykk.. men så begynte trykket og hoppe rundt litt... en dag var den mellom 3 og 4. nå i dag var den først på 3-4bar og nå på slutten mellom 2 og 3 bar. Hva skjer? Virker som måleren har hektet seg noen ganger også.. for når jeg kjører og gir på så stopper den noen ganger på nesten 3 bar, men når jeg trår ned clutchen så reagerer ikke måleren før turtallet har sunket betraktrelig.. lekker litt olje btw, men ikke noe faretruende mye tror jeg...

er litt forvirret: klø : Og siden jeg ikke er noen ekspert på biler så vil jeg høre med dere som har litt mere erfaring enn meg:p Regner kanskje med at det kan være føleren i blokka som er gåen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump:

Btw... leter etter en mekanisk oljetrykkmåler jeg har sett på en norsk nettside, men husker ikke hvor og finner den ikke igjen. En "test-måler" man bare setter nedi der føleren sitter i blokka, visst dere skjønner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen? begynner og bli bekymret for sverigeturen i feb...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være giveren som er dårlig, evt. at det er dårlig kontakt mellom giver å måler. Har du sjekket det ? Om du har dårlig oljetrykk så er jo _ikke_ det bra så dette burde du undersøke og finne ut av :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis raste nettop sin cupe 20V da den mistet oljetrykket..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis raste nettop sin cupe 20V da den mistet oljetrykket..

Det løser vel ikke akkurat problemet hannes ? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det løser vel ikke akkurat problemet hannes ? :P

Nei det skremmer meg bare: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det skremmer meg bare: gråter :

hehe, skjønner det :o

vell, da han hadde demontert motoren fant han ut at sila i bunnpanna var nesten helt tett (av rådelager) ... så kan vell være lurt og sjekke sila di..: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikk på OB-værste i Bismo og snakk med Tor Arne Bakken. Spør om han kan koble til en analog trykkmåler og kontrollere trykket ditt.

Han kan Audi inn-ut..!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.