#1 Skrevet Januar 13, 2008 Heisan! var å kjørte litt 201m drag i Narvik i sommer...ARTIG!!!! legger ved en link.. er også noen drag med rå supra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2008 Gikk bra den der S4`n din;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2008 jode, går greit den: vinke : beste tida var på 8,9sek..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2008 Det der så morsomt ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2008 Åssen maskin var det i den du tapte mot på slutten? Har du gjort noe med S4'en ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2008 var en amcar med over 600hk: rock : har nu blidt gjort litt småsnaks med motorn min: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 13, 2008 var en amcar med over 600hk: rock : Og automatgir! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 14, 2008 "Hvis han taper mot en volvo skal jeg mobbe han": smil : Så morro ut å race litt med en sprek bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 14, 2008 "Hvis han taper mot en volvo skal jeg mobbe han": smil :Så morro ut å race litt med en sprek bil. hvem tapte mot en volvo?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 14, 2008 hvem tapte mot en volvo?? Var en komentar av kompisen din ellerno som filmet, han sa at om du tapte mot den volvoen, skulle han mobbe deg, om jeg hørte riktig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 14, 2008 Tøft:) Ca hester har du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 15, 2008 Heisann =) Artig med drag jah =) kjørte det med min tidligere A4 1.8TQ på 8.12 har nå samme bil som deg en 99- S4 men med Manuell gir, hva som er gjort på denne da?? Mvh Martin Jensen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 15, 2008 større turboa, større ic`er, eksos, filter....men lader bare 1bar.. har manuelt gir jeg også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 15, 2008 Tøft:) Ca hester har du da? vil tru at det ligger mellom 350-380 en plass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 15, 2008 fikk ikke med meg starten, riv start eller pen start? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 15, 2008 fikk ikke med meg starten, riv start eller pen start? spinner nu litt da: faint : hvor mye motor hadde du i a4`en da, 8,12 e jo synsykt fort:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 15, 2008 eneste jeg vil si om den motoren der er at Turboen var i størrelse LITEN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...