#1 Skrevet Januar 13, 2008 Som topic sier..Lager dere selv eller er det å få kjøpt? I mitt tilfelle er det en S2 3B!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2008 bumper denne jeg. kikka litt raskt på det igår å mistenker egentlig at den orginale vil gå fint?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2008 type 85 er jo mye lenger. samme med NG. fra disse skal vel gå? på min type 85 passet gasswiren perfekt til snudd innsug;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2008 Jeg bruker fra Urquattro på min type 85 Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2008 Har gjort dette og jeg brukte den orginale strømpa med en bremsewire fra sykker som ble laga til rett lengde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 15, 2008 Bruker audi 80 V6 på min. Trenger ikke å modifisere noenting.Passer rett på med rett lengde på mitt innsug som er ett Wagner innsug. Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 15, 2008 Bruker audi 80 V6 på min. Trenger ikke å modifisere noenting.Passer rett på med rett lengde på mitt innsug som er ett Wagner innsug. Johan Litt OT.. Ser du har wagner innsug, har du problemer med at det blir for høyt ? Jeg har det på min å har måttet kappe vekk forstrerkninger i front av panseret for å få det igjen. Kan være at det bare er på type 85 dette er et problem. Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 15, 2008 Jeg har bare skjøta org wire med en dobbel sukkerbit og litt wire, helt greit det.. men seff mer elegant med en lang wire, mulig jeg bytter.. Litt mere OT.. Har også wagner innsug, går klar av panser men har tatt bort lyddempinga/matta under panseret for at trinsa for wiren skal gå helt løst og ledig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 15, 2008 Litt OT.. Ser du har wagner innsug, har du problemer med at det blir for høyt ? Jeg har det på min å har måttet kappe vekk forstrerkninger i front av panseret for å få det igjen. Kan være at det bare er på type 85 dette er et problem. Tom Rune Hos meg ble det for høyt ja. Måtte skjære vekk forsterkninger i panseret pluss fjerne stoffet i området over gasspjeld trinsen. Vurderer å senke motoren litt med å kappe i motor og girkassefester, men er lite klaring mellom bunnpanne,travers og stabstag. På den annen side så går jo panseret igjen nå uten problem så jeg lar det mest sannsynlig være slik. Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...