Hvor er det billigst å kjøpe bremseskive og kalipper bak til S4 (C4)?

Anbefalte innlegg

Tenkte investere i nytt, ser nokså slitne ut de jeg har. Er det noen som har skummet markedet for alternativer?

Finnes det noen kjente oppgraderinger som er verd å spandere på seg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjekk Mekonomen, eller hvorfor ikke Møller de er mange ganger rimlig på slike deler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.2bennett.com har 311mm kit bak til c4 som bruker org calipper(pga håndbr.funk)

Har selv vurdert dette, men det koster jo litt ($980)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

låner denne litt om det er greit...

Skal til og bytte bremser forran, men kan ikke se at autohausaz selger disse ufo skivene? stemmer det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte investere i nytt, ser nokså slitne ut de jeg har. Er det noen som har skummet markedet for alternativer?

Finnes det noen kjente oppgraderinger som er verd å spandere på seg?

Hei!

Ser du bor i Kristiansand. Da burde du sjekke pris på Wolf. Billigere enn på Mekonomen iallefall for standard skiver.

Calippere får du rep sett til også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

låner denne litt om det er greit...

Skal til og bytte bremser forran, men kan ikke se at autohausaz selger disse ufo skivene? stemmer det?

Mest sannsynelig ikke, siden S4 i USA ikke ble levert med UFO.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har allerede reparert kallipperene, vet ikke sikkert om de er noe å ha lenger, de var ganske slitne for 4 år siden... Nå er det skikkelig overhaling under på gang, da er det litt surt å dra med seg gammelt skrapjern...

Takker for innspill, skal sjekke litt priser, blir alltid litt interessant med frakt på tunge deler. Noen som har erfaring med Autohausaz?

mvh, J

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare gode erfaringer værtfall! :) Kjøpte skive bak derfra til min, eneste er at ting derifra kan være litt dårlig pakket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at det er endel billige priser på ebay, noen som har benyttet de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiver og klosser fås på ebay for ca 600 NOK, så tilkommer 450-500 nok i frakt. Pluss eventuell moms....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare vær sikker på at du får riktig size på skivene hvis du kjøper fra usa. Der borte ble jo S4/S6 levert med Mikke Mus bremser(276 fremme og mindre bak ellerno)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor kan jeg skaffe disse Ufo skivene til en nogenlunde fornuftig pris da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.