Samme hovedsylinder på Golf 2 som på passat 35i?

Anbefalte innlegg

Som topic sier....

Er hovedsylinderen på min passat med 90hk RP(-91 mod med servo) motor den samme som på golf 2 med tilsvarende motor?

Må overhale litt bremser, og tenkte å ta hovedsylinderen også, mistenker lekkasje....

Ser at Biltema har sylinder til Golf og Jetta med servo, med delenr 66-1803... Grei pris da... 398,-

Skal en tur innom Møller i morga, men rekner med at prisen er en annen der.......:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel 20.xx mm den som sitter i 91 mod (iallefall min er, husker ikke helt dimmen)

veit at sharan uten ABS sin skal funke fint, og den er da grov

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som topic sier....

Er hovedsylinderen på min passat med 90hk RP(-91 mod med servo) motor den samme som på golf 2 med tilsvarende motor?

Må overhale litt bremser, og tenkte å ta hovedsylinderen også, mistenker lekkasje....

Ser at Biltema har sylinder til Golf og Jetta med servo, med delenr 66-1803... Grei pris da... 398,-

Skal en tur innom Møller i morga, men rekner med at prisen er en annen der.......:P

Hei

Tror ikke det,ser ut som passat 91 RP har 22,2 delenummer 357 611 019 B

Mens golfen bare har 20,64 1H1 611 019 C... men 16V golf har samme som passaten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.