#1 Skrevet Januar 13, 2008 Som topic sier.... Er hovedsylinderen på min passat med 90hk RP(-91 mod med servo) motor den samme som på golf 2 med tilsvarende motor? Må overhale litt bremser, og tenkte å ta hovedsylinderen også, mistenker lekkasje.... Ser at Biltema har sylinder til Golf og Jetta med servo, med delenr 66-1803... Grei pris da... 398,- Skal en tur innom Møller i morga, men rekner med at prisen er en annen der....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2008 er vel 20.xx mm den som sitter i 91 mod (iallefall min er, husker ikke helt dimmen) veit at sharan uten ABS sin skal funke fint, og den er da grov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2008 Som topic sier....Er hovedsylinderen på min passat med 90hk RP(-91 mod med servo) motor den samme som på golf 2 med tilsvarende motor? Må overhale litt bremser, og tenkte å ta hovedsylinderen også, mistenker lekkasje.... Ser at Biltema har sylinder til Golf og Jetta med servo, med delenr 66-1803... Grei pris da... 398,- Skal en tur innom Møller i morga, men rekner med at prisen er en annen der....... Hei Tror ikke det,ser ut som passat 91 RP har 22,2 delenummer 357 611 019 B Mens golfen bare har 20,64 1H1 611 019 C... men 16V golf har samme som passaten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...