#1 Skrevet Januar 14, 2008 litt film fra sigdal her. (litt utydelig for jeg hadde glemt stativfestet til videokamera) Men litt er vel bedre enn ingen ting da. Og her noen bilder av en bil som nå har gått over til de evige jaktmarker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2008 to til her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2008 Off.. Frysninger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2008 flere som har bilder fra sigdal? for oss som ikke var der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2008 Næmen, HUFF DA!! Stakkars... Er det Schmidt Modern felg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 14, 2008 Litt mer film her.. Ikke den beste kvaliteten å lav lyd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 14, 2008 bilde eller film av min coupe quattro ønskes, selv om jeg ikke fikk kjørt mer en noen få runder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 14, 2008 to til her Se der ja.... ble ikke mye igjen av gobilen min :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 14, 2008 Hva skjedde med den 80/90 quattroen da....?? Så rimelig utbrent ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 14, 2008 Hva skjedde med den 80/90 quattroen da....?? Så rimelig utbrent ut http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=76715&highlight=4000&page=6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 14, 2008 Jeg har omtrent 1time med film fra treffet ! Legges ut i skikkelig kvalitet etterhvert for dem som måtte ønske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 14, 2008 Jeg har omtrent 1time med film fra treffet ! Legges ut i skikkelig kvalitet etterhvert for dem som måtte ønske Det gleder vi oss til Anders ..... Synd vi ikke fikk sett S-Zwei på bane i år..... :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 14, 2008 Her er noen bilder fra mitt kamera. Meg selv først, føltes som jeg styrte et slagskip i en småbåthavn Ford Capri 2.0 MB 190E 2.6 Audi Allroad Audi A4 1.8Tq Alfa Romeo et-eller-annet (er det en Alfetta tro?) Subaru Impreza Gr.N Autopower's egen A4 1.8Tq (konebilen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 15, 2008 gleder meg til å se film:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 15, 2008 Vi venter, Anders! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 15, 2008 Næmen, HUFF DA!! Stakkars... Er det Schmidt Modern felg? Ser ut som Revolution felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 15, 2008 Vi venter, Anders! Den kommer den kommer, fikser overføringskabel i morra, så da er det vel snart i boks håper jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 16, 2008 fiiilm, fiiilm:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 22, 2008 ser ut som jeg må bumpe denne anders??=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...