#1 Skrevet Januar 14, 2008 Finnes det noen form for konsentrat man kan kjøpe og blande med vann til spylervæska? Litt lei av å ha 8-10 kanner stående. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2008 Fant det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2008 Ja, det gjør det. Bør finnes hos bilrekvisita forhandlere, fikk dette av min far tidligre når han jobbet på bilverksted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2008 Biltema.. Billigst&best! Hvor fant du, Rune? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2008 Biltema.. Billigst&best!Hvor fant du, Rune? Var biltema jeg fant det også, så de hadde noe på mekonomen også men biltema var billigst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 14, 2008 Skien såpefabrikk, det er vel snart de eneste som har den gule igjen. Fås hos Cartec.no ihverfall. ikke dyre greiene Jeghar 25l stående med tappe kran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 14, 2008 På jobben har vi 25-liters dunk med Blåtinn konsentrert spylervæske, men jeg vet ikke hvor den kjøpes inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...