Anbefalte innlegg

ser litt på justerbare senkesett til en brukbar sum (ca 6000). har sett litt på bla.VMAXX og cobra (autospar, rustfritt), er det noen som har erfaring med noen av disse settene, eller som har erfaring med noen andre merker til rundt den prisen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja hadde ikke vært dumt det, men så var det tysk kunskapene da:) er FK rustfrie?

hvordan er kvaliteten på supersport og ta-technix? har hørt at supersport er rimelig stive! noen som har erfaring med disse ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg Weitec justerbart senkesett fra tyskland for ca 4000-5000,- levert på døren her i Norge. Weitec er jo eid av KW, og mye av dempere o.l. er ofte identisk som KW, så det er bra kvalitet.

Kan finne link til den butikken når jeg kommer hjem ikveld.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg Weitec justerbart senkesett fra tyskland for ca 4000-5000,- levert på døren her i Norge. Weitec er jo eid av KW, og mye av dempere o.l. er ofte identisk som KW, så det er bra kvalitet.

Kan finne link til den butikken når jeg kommer hjem ikveld.

toppers det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde jeg hadde lagt den butikken til blant mine favoritter på pc'en hjemme,men hadde visst ikke det.

Uansett, her er et søk på ebay.de som gir en rekke forhandlere som har Weitec Hicon GTN. Dette settet har coilovere foran, mens bak justeres høyden i 5 trinn på selve demperbenet, fra 40mm senk til 80mm senk. Jeg er svært fornøyd med mitt sett.

http://search.ebay.de/search/search.dll?from=R40&_trksid=m37&satitle=Weitec+Hicon+audi+a4&category0=

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg bestillte nettopp justepart senkesett fra hottuning i belgia via ebay, helt identiske med supersport sine, med TUV godkjenning. kan senkes fra 20mm til 120mm..kom på ca itt under 3500,- NOK.

hjem på døra (posten)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ble det i tillegg til prisen i euro?

tenkte på hvor mye det blir for disse levert på døra:

http://www.hottuning.nl/articles/articles_info.php?article_id=265&sub_cat_id=13

jeg bestillte nettopp justepart senkesett fra hottuning i belgia via ebay, helt identiske med supersport sine, med TUV godkjenning. kan senkes fra 20mm til 120mm..kom på ca itt under 3500,- NOK.

hjem på døra (posten)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hjem på døra (posten)

jeg fikk det jo billigere hos DAV jo;) supersport det også:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt fornøyd med Cobra settet ( coilover ) på a4`n min iallefall. Kjøpt fra Autospar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har erfaring med supersport eller ta-technix?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.