#1 Skrevet September 16, 2004 Noen som har noen formening om oljefilter av dette merket?? Selges bl.a. hos Torshov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2004 originalt er jo billigere enn alle andre steder.. er vel ikke mer enn en 60 lapp for et filter på møller? holder meg alltids til de originale:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2004 Opprinnelig postet av Vidar Ibenholt Noen som har noen formening om oljefilter av dette merket?? Selges bl.a. hos Torshov Tecneco holder god kvalitet. Leveres originalt til de fleste italienske bilmerker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2004 godt å høre, da setter jeg det på uten å blunke kunne sef kjøpt orginalt, men jeg dro med meg et i samme slengen som jeg var innom torshov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2004 Kjøp originalt. Det er like billig og har riktige spesifikasjoner som skal være til din motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...