Vannlekkasje sidevindu bak Passat 3BG stv.

Anbefalte innlegg

Hadde oppe sideburet baki der cd-skifter og jekk osv sitter for å skifte blinklyspærer igår . Merket det var litt vann baki der,mistenker kanskje dreneringen fra takluken som kanskje kan lekke eller at bakvinduet ikke er helt tett. Er det noen kjente feil med vannlekkasje rundt sidevinduet bak på 3BG ?? Hvordan får man forresten av listene på sidevinduet bak der ?? Er jo kromlister rundt som jeg ikke skjønner hvordan man pirker av......: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært borti at det lekker inn ved rails'n og der hvor ledningene går imellom fra bakluke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært borti at det lekker inn ved rails'n og der hvor ledningene går imellom fra bakluke.
Hmm,det skal jeg sjekke!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og nå der gjelder kråmmen, er den lista i bunn klipset fast, går ganske greit å ta av for den som har gjort det før, den i bakkant er klipset og limt med dobbeltsidig teip og den på toppen er en del av takrennelista.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dreneringsplata inni døra kan være ute av posisjon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dreneringsplata inni døra kan være ute av posisjon.
Det er ikke i døra,det er i sideruta i bagasjerommet.......:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke i døra,det er i sideruta i bagasjerommet.......:)

 

Aaa, litt rask der ja :)

 

Da er det ledningene fra bakluka mitt neste råd som jeg ser andre har skrevi og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.