#1 Skrevet Januar 14, 2008 Var ute å titta litt i motorrommet på Polo´n nå, siden jeg har en liten plan om å bytte slangen fra turbo og ut til LMM med rør. Men så så jeg at det sitter et plastrør som går ut fra slangen og går opp på toppen av motoren. Det sitter også en føler/sensor på dette røret. Hva er dette? Hvilken funksjon har den? Regner med at den må flyttes over på det nye røret uansett, men morro å vite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2008 du har ikke tilfeldigvis et bilde ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2008 Åndeslange med forvarmeelement kanskje? Åndeslangene skal iallefall ikke gå ut i friluft på nyere biler ( pga. miljøhensyn ) og varmeelementet er for at det ikke skal fryse igjen om vinteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2008 Hei igjen ja, Sorry for at jeg ikke har svart her noe mer. Men her er bilde av slangen: Det er det tynneste røret jeg lurer på. Det er tilkobling av plugg med ledingner (varme?) helt nederst på det. Det går opp helt opperst på mottorn. Sitter også en nippel ved siden av.. Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2008 Ingen? er det ånding? Kan jeg då bare bytte den ut med en slange og hive på et åndingsfilter i enden? Lettere det enn å få den inn på det nye røret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2008 Bumper denne litt... På bildet lenger opp er innsugsslangen, som jeg har tenkt å bytte mot et rør. Men inn på det orginale går det et litt mindre rør inn. Er dette åndig? Og kan det byttes med en annen slange og med et åpent åndingsfilter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 1, 2008 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 1, 2008 Du har jo allerede fått svar av Bent Owe.... Det er åndeslange, med varme for å unngå at det fryser om vinteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 2, 2008 ja, men kan jeg bruke sånn åpent åndingsfilter i stedet for at den skal inn på det røret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 2, 2008 Det vil jeg tro skulle gå fint. Men det er ikke særlig miljøvennlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...