Oslo: Hvem skal på vintertreffet i Funäsdalen(avreise 1/2 kl 11.30)

Anbefalte innlegg

Som topic sier. Hvem fra lokallaget har tenkt seg på vintertreffet i Funäsdalen? Kunne jo vært hyggelig med en liten kollonne om det er flere av oss som skal over (og det gjør jeg regne med at det er).

Selv har jeg og fruen planer om og ta turen i år som bil med trekk på alle 4 er på plass igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal. Men vet ikke med kolonne ennå. Vi drar oppover på torsdag. Blir i Tolga til fredag og drar over til Funes da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal også oppover på Torsdag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen andre fra Oslo en meg og fruen som drar oppover på fredagen: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi drar oppover på fredag etter jobb da, men vi skal ikke lengre enn Tynset på fredag kveld. Så tar vi turen over lørdag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal også oppover på fredag.

Har ikke planlagt noe tidspunkt enda og traktoren skal på Møller Ensjø for skifte av svinghjul på tirdag-onsdag, så får bare krysse fingre for at det går problemfritt...: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som skal på dagstur ev?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg skal oppover på en dagstur.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg skal oppover på en dagstur.

Dagstur: eek : om ikke jeg husker feil så var det vell nærmere 50mil en vei fra Oslo: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JA :D Liker å kjøre bil da vettu haha... hvilket hotell skal dere oslo folk bo på ev?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JA :D Liker å kjøre bil da vettu haha... hvilket hotell skal dere oslo folk bo på ev?

Er 2 hoteller som blir brukt. det ene ble fullt med en gang. Det andre, Hotell Funäsdalen skal i hvertfall jeg og fruen bo på. Om det er noen andre fra Oslo som skal bo der aner jeg ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppmøte fredag 11:30 på Statoil Furuseth for dem som vil henge på Ørjan-kollonen i alle fall...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppmøte fredag 11:30 på Statoil Furuseth for dem som vil henge på Ørjan-kollonen i alle fall...

Stemmer det Andreas.

Husk nye batterier i radioen og still den på kanal 7. Benytt sjansen for en hsyerisk morsom tur med Andreas som første pilot (snakker av erfaring og må oppleves);)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise om 2 timer og 20 minutter: rock : til dere som ikke skal være med på vintertreffet i år:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal også oppover på fredag.

Har ikke planlagt noe tidspunkt enda og traktoren skal på Møller Ensjø for skifte av svinghjul på tirdag-onsdag, så får bare krysse fingre for at det går problemfritt...: rolleyes

Da står Traktoren fortsatt på Ensjø i påevnte av deler til en eksoslekkasje mellom manifold og turbo, og jeg må kjøre smørgåslimousin i helgen....: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.