Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en 98 mod 1,6 som rykker når jeg gir gass og slipper gassen, i tilleg går den periodevis ujevnt på tomgang.

Lurer på om problemet kanl være gasspjeldhuset. Jeg kom over denne siden i dag. Da lurer jeg på om kanskje problemet kan løses ved å utføre disse instillingene.

Kan dette gjøres hos møller? Noen her som har erfaring med dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det bare blitt verre : mad :

Har hat ute gasspjeldet og renset det innvendig, satt det på plass og grunninnstilt det på manuell måte ved å kople fra batteri.

Nå ligger tomgangen kosntant å jager opp og ned mellom ca 1350 og 1400. Det hørers ut som jeg gir gass og slipper hele tiden.

Skal lese av feilmeldinger med vag-com senere i uka, men er det noen som har noe tips på hva jeg kan sjekke?

Har gått over alt av slanger og gasspjellet er festet skikkelig.

Mvh Øystein.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv med en ny luftmassemåler. Den kan i noen tilfeller gi sånne feil. Uten at jeg skal si sikkert at det er den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo prøve det. Men hvis det er lmm som er problemet så vil vel det komme frem på feil lista til vag-com? Tror jeg skal lese av feil før jeg ytter noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke alltid det legger seg i feilminnet men det er jo verdt et forsøk:)

Lykke til:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.