#1 Skrevet Januar 14, 2008 Hei! Jeg har en 98 mod 1,6 som rykker når jeg gir gass og slipper gassen, i tilleg går den periodevis ujevnt på tomgang. Lurer på om problemet kanl være gasspjeldhuset. Jeg kom over denne siden i dag. Da lurer jeg på om kanskje problemet kan løses ved å utføre disse instillingene. Kan dette gjøres hos møller? Noen her som har erfaring med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2008 Nå er det bare blitt verre Har hat ute gasspjeldet og renset det innvendig, satt det på plass og grunninnstilt det på manuell måte ved å kople fra batteri. Nå ligger tomgangen kosntant å jager opp og ned mellom ca 1350 og 1400. Det hørers ut som jeg gir gass og slipper hele tiden. Skal lese av feilmeldinger med vag-com senere i uka, men er det noen som har noe tips på hva jeg kan sjekke? Har gått over alt av slanger og gasspjellet er festet skikkelig. Mvh Øystein. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2008 Prøv med en ny luftmassemåler. Den kan i noen tilfeller gi sånne feil. Uten at jeg skal si sikkert at det er den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2008 Kan jo prøve det. Men hvis det er lmm som er problemet så vil vel det komme frem på feil lista til vag-com? Tror jeg skal lese av feil før jeg ytter noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2008 er ikke alltid det legger seg i feilminnet men det er jo verdt et forsøk:) Lykke til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...