#1 Skrevet Januar 15, 2008 Nå har jeg vært i kontakt med NBS og de hadde ikke. Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike lister som på bildet? Mine har begynt å falle fra hverandre, og jeg trenger nye! På forhånd takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2008 Din lokale Audi forhandler har helt sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2008 Tror jeg betalte 330,- (uten noe rabatt) på Møller for EN list til B5 avant.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2008 Ok. Takk skal dere ha:) Fikk en pris idag av Møllers bilskade avdeling. Den var på stive 2000 kr for 4 stk ferdig lakerte lister. Da monterer jeg selvsagt selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2008 Hva med å bare fjerne dem og sveise igjen hullene de er festet i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2008 2000 for 4 ferdig lakerte lister var vel billig? koster jo det for en til rs2 og det er bare grunna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 16, 2008 Hva med å fjerne det gamle limet, sette på 3m dobbelsidig tape, og montere den på igjen????? Koster 60-70 kr........ (tolket innlegget ditt som at de ikke har forsvunnet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 17, 2008 Hva med å fjerne det gamle limet, sette på 3m dobbelsidig tape, og montere den på igjen????? Koster 60-70 kr........ (tolket innlegget ditt som at de ikke har forsvunnet) Ja jeg kunne gjort det hadde ikke vært for at en del av ene listen er allerede vekke. Men blir nok å kjøpe nye. Men takk for alle svar;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...