Trondheim lokallag: plugger

Anbefalte innlegg

O*store audi guruer (smisking hjelper som regel litt )

hvor i trondheimen får man de billigste F5DPOR plugger. eller finnes de billig på nett noen plass ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva bruker de ta i frakt osv ? ikke minst hvor langt tid tar det å få de i hende ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frakt får du opp om du legger de i handlekurva og går later som du skal kjøpe de, nest siste bildet før bestillinga er sendt. Har pleid å komme på ett par dager har jeg hørt. Husk bare at d et kommer moms på toppen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da skal jeg hvertfall høre med møller , må innom å kjøpe disse store "skruene " som står i servopumpa .

husker jeg skifta ut disse på 100 min en gang i tiden. noen som vet hvor mange av disse enn trenger på pumpa på S4 en ? selv om det er lit OT (hehe min tråd så ) (da snakker jeg skruer , ja jeg vet at jeg trenger 5 plugger :P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

316,- pr. plugg på torshov

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte vel 55 USD for 5 stk fra Arizona Autohauz..

 

Møller tar nok mer på disse pluggene. NGK/Champion og Beru pluggene skal vistnok være billige til blant annet AAR. 89 kroner stykket sist jeg hørte

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble de bestillt fra 034 . så seffern ikke siste posten før jeg hadde bestillt :P men det er jo typisk.

ble vel en 61$ så er det vel + moms . skulle vel uansett bli billigere enn i Norge.

Nå er det bare å sitte å heie på dem så de kommer fram FØR enn skal krabbe seg til funesdalen hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.