#1 Skrevet Januar 15, 2008 Er vel sånn at det ikke er lysrele på mk2 originalt, så jeg har handlet inn dobble rele og kabler ++ for å koble opp med rele. Har hatt en varmgang i lysbryteren og stikket til denne, sånn at det er begynnt å smelte plastikk der (på stikket). 2 av ledningene måtte kuttes og kobles forbi stikket til lysbryter. Da jeg hadde koblet inn et rele på nærlyset på venstre side ville jeg prøve litt med lysbryteren for å se om ting fungerer. PGA nevnte varmgang/smelting så lager jeg til 7 korte ledninger for å koble inn mellom stikket og bryter. Kobler sammen og tester litt. Når jeg nå da trykker inn på 1. hakket på bryteren (parklys), så lyser det som at jeg har trykket inn på 2. hakket. Lyser likt på 2. hakket også, dvs ingen forskjeld på 1. og 2. hakk på bryter. Kommer til å kjøpe ny lysbryter, men er det andre ting som kan forårsake dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2008 Kanskje litt for enkelt, men for meg høres det ut som om du har bommet på en kabel eller to...har du dobbeltsjekket at du ikke har koblet feil et sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2008 Kanskje litt for enkelt, men for meg høres det ut som om du har bommet på en kabel eller to...har du dobbeltsjekket at du ikke har koblet feil et sted? Har sjekket utallige ganger, så er temmelig sikker på at det er koblet rett. Det som derimot er litt usikkert er om det er rett type lysbryter jeg har. Er blitt byttet for noen år tilbake, før bilen ble (frivillig) avskiltet. Men er sikker på at bryteren hører til skaden, iom at det er litt smeltet plastikk på bryteren rundt det ene stikket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2008 på min er det noe av det samme, i av posisjon har jeg park, 1. hakk har jeg ikke park eller baklys, men har nærlys. 2. hakket er alt som det skal... dvs alt virker. prøv og bytt bryteren, så vil jeg tro det blir bra, jeg for min del har jo "getaway" lys:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...