#1 Skrevet Januar 15, 2008 Noen som har montert det?? Jeg har montert enkelmassesvinghjul og lamell med fjøret senter (Spec kit) på Superb 130 tdi pd og har fått veldig til "rasling" / ulyd fra cluch / gear når motoren går på tomgang, høres også godt i det øyeblikk motoren veksler mellom å bremse / dra. Liknende erfaringer??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2008 Kan høres ut som utløserlageret ? Bytta du det også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2008 Ja ja, bytta både utløserlager og støttelager("svinghjulslager"). Det er ikke en sånn lyd, det er mer en typisk mekanisk lyd som når senteret i lamellen er slitt. Spline var mye kortere enn på orginal lamell og også mye løsere på spline, er nok noe der. Erfaringer?? Skal egentlig være bra saker, men jeg er ikke overbevist... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2008 Har nå bytta til LUK dobbelmasse svinghjul og alt funka 100% Gløm SPEC eller andre lev av enkeltmasse, kun dobbeltmasse som funker... og da kun LUK. Prøv med 2 stk Sachs men fikk voldsomme vibr når jeg presset motoren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...